مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / بلور اصفهان / بزرگترین مرکز پخش بلور اصفهان بازار ایران
بازار بلور شوش

بزرگترین مرکز پخش بلور اصفهان بازار ایران

مرکز پخش بلور اصفهان در بازار ایران توسط بازرگانی بلور و شیشه آراد، به عنوان بزرگترین عرضه کننده ظروف بلور در ایران، قیمت فروش خود را از نمایندگی رسمی فروش بلور اصفهان دریافت می کند پر مصرف بودن ظروف بلور و شیشه و وسایل دکوری در زندگی ما مردم که فقط شامل ایرانی ها نمی شود بلکه با توجه به حجم صادرات این کالا می توان گفت خرید این ظروف توسط مردم سایر کشور ها نیز با نرخ بالایی می باشد

قیمت فروش محصولات بلور و شیشه اصفهان در بازار اصفهان چگونه می باشد؟ چگونه می توانیم از قیمت های رسمی کارخانه بلور و شیشه اصفهان مطلع شویم؟

مرکز پخش بلور اصفهان

آیا تا کنون برای خرید محصولات بلور و شیشه اصفهان، یا دریافت لیست قیمت تولیدات این کارخانه از سایت های اینترنتی نظیر بلور کار که مرکز پخش بلور اصفهان می باشد استفاده نموده اید؟

عمده فروشی بلور اصفهان

خرید از یک مرکز فروش عمده بلور و شیشه که یا با نمایندگی کارخانه بلور شیشه اصفهان در ارتباط باشد یا با بازرگانی ها همکاری می کند، می توانید مناسب ترین گزینه خرید بلور اصفهان بصورت عمده با قیمت مقرون به صرف باشد.

خرید بدون واسطه و مستقیمی که از این مراکز عمده فروشی انجام می شود، هزینه های کمتری را نیز به دنبال دارد لذا اکثر خریداران در سراسر کشور که نمی توانند با نمایندگی ها در ارتباط مستقیم باشند خرید از اینگونه مراکز را گزینش می کنند.

در دنیای اینترنت، بازرگانی بلور و شیشه آراد، بهترین راه خرید بلور اصفهان می باشد.

تولید بلور در اصفهان

استان اصفهان یکی از استان هایی می باشد که خود قطب تولید برخی از ظروف بلور باکیفیت می باشد. حال این موضوع، چه تاثیری بر قیمت ظروف بلور و شیشه در استان اصفهان خواهد گذاشت؟

ظروف بلوری که در اصفهان تولید و به بازار عرضه می شوند:

  • بانکه( جا ادویه)
  • بشقاب و پیش دستی
  • لیوان و پارچ بلور اصفهان
  • تابه
  • کاسه و پیاله
  • سرویس پذیرایی

مرکز پخش بلور اصفهان

قیمت بلور اصفهان در بازار عبدالرزاق

خیابان عبدالرزاق اصفهان، مرکز خرید و فروش انواع ظروف و محصولات بلور و شیشه در اصفهان می باشد که تقریبا می توان اکثر تولیدات دخل کشور را در این بازار پیدا نمود.

ظروف بلور و چینی زرین طرح فلورانس امروزه تنها به خوردن و نوشیدن و سرو مایعات مورد خرید و فروش استفاده قرار نمی گیرند بلکه سرو مواد خوراکی و غذایی داغ و هم چنین ظروف پذیرایی نیز در حال به کار گرفتن هستند

لذا خرید ظروف بلور و شیشه ای که کارخانه ان در خود استان اصفهان می باشد( مانند کارخانه بلور و شیشه اصفهان یا کارخانه بلور شهدای اصفهان) با قیمت کمتری انجام می شود و این نشان از کمی واسطه ها در بازار بلور اصفهان دارد.

اما معیار های دیگری برای تعیین قیمت در بازار بلور اصفهان وجود دارد:

  1. رابطه قیمت با میزان سفارش خریدار(عمده، خرد یا تک)
  2. نوع برند یا کارخانه تولید ظروف بلور(تولید داخلی یا خارجی)

مرکز پخش بلور اصفهان

فروشگاه عرضه کننده بلور ایرانی اصفهان

با توجه به اینکه امروزه ظروف بلور و کریستال از جایگاه ویژه ای برخوردار شده است لذا اکثر خریداران به دنبال خرید محصولات بلور و شیشه ای می باشند که دارای حداقل ویژگی های زیر باشد:

  • قیمت مناسبی داشته باشد
  • قیمت و کیفیت با یکدیگر همخوانی داشته باشند
  • کالای اصل و معتبر را خریداری کنند
  • تولید داخل باشد(برخی نیز تولیدات خارجی را می پسندند)

این خرید و فروش بالا در بازار ظروف بلور و کریستال باعث شده است تا در بسیاری از استانها، فروشگاه ها و مراکز مختلفی در زمینه فروش عمده و خرده این محصول فعالیت کنند و خریداران نیز می توانند با خرید مستقیم از این فروشگاه های عرضه کننده بلور اصفهان از مزیت های خرید مستقیم این فروشگاه های فروشنده بلور و شیشه بهره ببرند:

  • خرید با توجه به نیاز خود
  • بهره بردن از تخفیفاتی که فروشگاه ها دارند
  • می توانند محصولات مختلف را با هم مقایسه کنند

مرکز پخش بلور اصفهان

نرخ فروش انواع بلور مارک اصفهان

اولین نرخ فروش انواع بلور و شیشه اصفهان توسط نمایندگی رسمی فروش این کارخانه اعلام می شود که بدون شک نیز رسمی ترین نرخ قیمت گذاری نیز می باشد. اما با توجه به اینکه بلورجات اصفهان یا حتی سایر بلور و کریستال های موجود در بازار مانند بلور کاوه، نوری تازه توسط توزیع کنندگان و مراکز پخش عمده صورت می پذیرد لذا نرخ فروش را معمولا این دسته از فروشندگان در بازار تعیین می کنند.

جهت اطلاع از نرخ فروش محصولات کارخانه بلور و شیشه اصفهان به کانال زیر مراجعه کنید. isfahanglassind@
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت محصولات بلور اصفهان

قیمت محصولات بلور اصفهان خرداد۱۴۰۲

قیمت محصولات بلور اصفهان در خرداد ماه۱۴۰۲ را می توانید در ادامه همین متن به …