مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
سه شنبه , فروردین ۲۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور / خرید بلورجات ایرانی باکیفیت و ارزان قیمت
خرید بلورجات ایرانی

خرید بلورجات ایرانی باکیفیت و ارزان قیمت

خرید بلورجات ایرانی امروزه نه تنها در کشور خودمان از حجم بالایی برخوردار شده است بلکه، با توجه به باکیفیت بودن اجناس تولیدی و هم چنین قیمت ارزان تری که در مقایسه با نمونه های اروپایی دارا می باشد در بازار های جهانی نیز مشتریان مخصوص به خود را دارد.

اسان ترین راه خرید لوازم آشپزخانه عروس ارزان قیمت استفاده از فروشگاه ها و سایت های اینترنتی می باشند چرا که شما خریداران می توانند در منزل خود نمونه کارها را مشاهده کنید.

امروزه لوازم آشپزخانه و سایر ملزومات زندگی را می توان به روش های گوناگونی خریداری نمود. خرید از درب کارخانه، مراجعه به نمایندگی های رسمی فروش، عرضه مراکز بزرگ پخش یا استفاده از سایت های اینترنتی انواع روش های خرید بلورجات ایرانی می باشد.

خرید بلورجات ایرانی

خرید بلورجات ایرانی

با توجه به اینکه ظروف بلور و بخصوص کریستال ها امروزه جایگاه بخصوصی پیدا نموده است لذا شاهد این امر هستیم که در بازار های بزرگ خرید و فروش لوازم خانگی، انواع نمونه های ان از کشور های مختلف وجود دارد و هر مدلی نیز با توجه به شرایط مختلف رسیدن بار به دست فروشنده، قیمتی متفاوت نیز دارند.

  • بلور ایرانی
  • بلور چینی
  • بلور ژاپن
  • بلور ترکیه
  • کریستال چک
  • بلور فرانسه
  • کریستال لهستان
  • کریستال المان و…

شاید در حوزه بلور هنوز نتوانسته باشیم نزدیک نمونه های از اروپایی باشیم ولی در مورد کریستال صورت قضیه کاملا متفاوت می باشد کریستال ایرانی از چنان کیفیت برخوردار می باشد که گاها یک کار داخلی را با برند های اروپایی جابجا کرده و ان را با قیمت چندین برابر به خریداری می دهند.

خرید و فروش بلور از طریق سایت های اینترنتی

ظروفی بلوری که امروزه توسط کارخانه های بزرگ و کوچک بلور سازی ایرانی به بازار عرضه می شوند خوشبختانه هم دارای کیفیت های بسیار عالی می باشند و هم دارای قیمت های مناسبی هستند و همین موضوع سبب شده است تا خریداران نیز به سمت ظروف ایرانی میل پیدا کنند.
نه تنها در ایران بلکه فروش بلور ایرانی آن در بازار های بین المللی نه تنها می تواند برای کارخانه در سود داشته باشد بلکه می تواند موجب اشتغال زایی بیشتر نیز بشود لذا ما نیز بر آن شده ایم تا با معرفی محصولات بلور ایرانی که شامل کارخانه های زیر می باشد بتوانیم محصولات را اسان تر به مشتریان در سرتاسر دنیا معرفی کنیم.
با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی خرید و فروش بلور، می توانید از اطلاعات جانبی ظرف نیز اطلاعاتی کوتاه بدست آورید و بتوانید محصولات چند شرکت را نیز با هم مقایسه داشته باشید و در نهایت اقدام به خرید حضوری کنید.

کارخانجات تولید ظروف بلور در ایران

ظروف بلوری امروز توسط کارخانه های مختلفی در کشور و دنیا انجام می شود که در منطقه خاورمیانه می توان گفت تقریبا ایران کشوری بدون رقیب است و توانسته است بازار های بسیاری خوبی را از خرید و فروش ظروف بلور بدست آورد ولی همچنان نیاز به کار بیشتری داریم.
از جمله شرکت های بزرگ تولید کننده ظروف مصرفی آشپزخانه می توان به شرکت های زیر اشاره نمود.

  • شرکت بلور و شیشه اصفهان
  • شرکت بلور نوری تازه
  • بلور ساکورا
  • بلور کاوه
  • شیشه مظرو یزد
  • بلور و شیشه تابان
  • توسعه بلور کاوه
  • بلور گمین
  • شیشه و بلور ایران
  • بلور لرستان
  • بلور زنگان
  • شیشه شهریار و…

فروش بلور اصفهان کاوه زیر قیمت بازار

اگر می خواهید بدانید که یکی از بهترین روش های فروش چیست باید به روش فروش بیشتر با سود کمتر اشاره نمود. در این نوع از فروش بهترین محصولات بلوری، همان ظروف بلور حراجی ارزان قیمت و حراجی می باشند که بیشتر توسط کارخانه های بلور کاوه به بازار عرضه می شوند.

در بازار های بزرگ و  سنتی خرید و فروش جاشمعی نقطه کوبی نه تنها می توانید برند های ایرانی را خریداری کنید بلکه بلور های خارجی و کریستال های تولید اروپا را نیز مشاهده و یا حتی خریداری کنید.
بعد از انتخاب کارخانه، مرکز خرید شما نیز اهمیت دارید هر چه فاصله بین شما و کارخانه را واسطه های کمتری پوشش بدهد، قیمت نهایی خرید شما نیز کمتر می شود و در نهایت می توانید با قیمت بهتری خرید داشته باشید.

فروشگاه عرضه بدون واسطه بلور اصفهان

اگر یک کارخانه بخواهد فروش خود را بیشتر کند باید بتواند با عرضه مستقیم کالای تولیدی خود، واسطه ها را حذف کند تا قیمت نهایی که برای خریدار در نظر گرفته می شود کمتر بشود و آن را مشتاق خرید بیشتر کند.
یکی از این راه ها، عرضه کالای خود از طریق وب سایت های اینترنتی می باشد. در اینگونه موارد با توجه به اینکه، هزینه های جانبی به شدت کم می شوند و باری دپو نمی شود و واسطه ها نیز حذف شده اند، قیمت نهایی خرید نیز کمتر می شود.

خرید بلور شامپاینی یا ظروف رنگی

اگر قصد دارید که به جای ظروف بلوری ساده از مدل های جدید آن یعنی بلور شامپاینی یا ظروف رنگی خریداری کنید باید در این موضوع باشید که خود کارخانه ها همیشه، محصولات سفید به بازار عرضه می کنند و سایر ظروف رنگی در کارگاه ها تولید و فرآوری می شوند.
اگر حجم سفارش خرید بلورجات ایرانی شما بالا باشد می توانید با این کارگاه ها وارد مذاکره شوید تا بر اساس نوع مدل دلخواه خود، سفارش بدهید اما اگر تنها برای منزل خود می خواهید بهتر است تا از همان مدل های موجود در بازار خرید داشته باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بلور زنگان قیمت خرید

بلور زنگان قیمت خرید فروردین ماه۱۴۰۳

بلور زنگان و کاوه، اصفهان و نوری تازه، ساکورا و این کریستال قیمت خرید محصولات …