مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / بلور / خرید بلور نازک ایرانی محصول کاوه
خرید بلور نازک ایرانی

خرید بلور نازک ایرانی محصول کاوه

خرید بلور نازک ایرانی که اولین تولیدکننده ان در کشور گروه صنعتی کارخانه بلور و شیشه کاوه می باشد را می توان بصورت عمده و با قیمت درب کارخانه از بازرگانی بلور و شیشه اراد سفارش بدهید.

خرید بلور نازک ایرانی

یکی از انواع مختلف ظروف بلور را بلور های نازک شامل می شوند و هر کشوری که توانایی تولید اینگونه ظروف را داشته باشد یعنی می تواند خود را در میان مدعیان این صنعت در جهان بداند. از جمله ظروف نازک می توان به انواع ظروف پایه دار مانند گیلاس ها یا جام ها اشاره داشت.

خرید بلور نازک ایرانی

شرکت کاوه اولین تولیدکننده بلور نازک

متاسفانه به دلیل سرمایه بسیار بالایی که برای تولید و خرید دستگاه های این نوع از ظروف نیاز بود چرا که اکثر دستگاه های ان وارداتی بوده و باید از کشور های اروپایی خریداری می شد تولیدکنندگان بلورجات ایرانی هیچگاه به سمت خرید و راه اندازی خطوط تولید بلور نازک تا سال ۱۳۹۸ نرفته بودند.

اسان ترین راه خرید لوازم آشپزخانه عروس ارزان قیمت استفاده از فروشگاه ها و سایت های اینترنتی می باشند چرا که شما خریداران می توانند در منزل خود نمونه کارها را مشاهده کنید.

لذا برای خرید اینگونه ظروف بلور چاره ای به جز واردات ان از کشور های نظیر کشور های زیر نبود که این امر در سال چیزی حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیون دلار ارز را کشور خارج می نمود.

  • ترکیه
  • فرانسه
  • ایتالیا
  • ژاپن
  • چین

خرید بلور نازک ایرانی

کارخانجات تولید کننده ظروف بلور در کشور

بهتر است بدانید که در کشور ما ۷ کارخانه بزرگ تولیدکننده ظروف بلور و شیشه وجود دارد که اسم انها به شرح ذیل می باشد و تولیدات این کارخانجات که از بزرگترین تولیدکنندگان در اسیا نیز می باشند سالانه به چیزی در حدود ۷۰۰ هزار تن می رسید.

خرید بلور نازک ایرانی

راه اندازی کارخانه توسعه بلور و شیشه کاوه

در سال ۹۸ و با سرمایه ای در حدود ۳۰ میلیون دلار سرمایه ارزی و ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه ریالی که توسط گروه صنعتی شیشه کاوه به کار گرفته شد توانستند اولین کارخانه تولیدکننده ظروف بلور نازک در ایران لقب بگیرند که بدون شک این محصول را کاملا بدون رقیب در بازار داخی و حتی در میان کشور های غرب اسیا و خاورمیانه تولید به فروش می رسانند.

شرکت توسعه بلور کاوه هم اکنون با راه اندازی فاز یک این کارخانه، می تواند سالانه حدود ۵۰ هزار تن بلور نازک را تولید و هم چنین حدود ۶۰۰ شغل بصورت مستقیم ایجاد کند و ان شا الله با راه اندازی فاز های ۲ و ۳ این کارخانه نیز هم حجم تولیدات بیشتر می شود و هم اینکه شغل بیشتری برای استغال بوجود می اید.

خرید بلور نازک ایرانی

صادرات بلورجات ایرانی کاوه

در کنار تمام مزیت هایی که افتتاح این کارخانه برای داخل کشور خواهد داشت از جمله مزیت های این کارخانه در امر صادرات می باشد چرا که می تواند به بازار های خارجی که زمانی ما مجبور بودیم از انها همین محصولات را وارد کنیم صادرات داشته باشیم و حداقل سرمایه ای که می توانیم از صادرات این محصول به کشور وارد کنیم ارزی معادل با چهل میلیون دلار می باشد.

  • ترکیه
  • چین
  • عراق
  • ارمنستان
  • اذربایجان
  • گرجستان
  • روسیه
  • امارات

خرید بلور نازک ایرانی

مراحل تولید ظروف بلور نازک در کارخانه

مواد اولیه ای که برای تولید اینگونه ظروف به کار گرفته می شود از معادن ایران استخراج شده و وارد کوره هایی می شوند که دمایی حدود ۱۵۳۰ درجه سانتی گراد که دمای ذوب شیشه می باشد می شوند و پس از گذشتن از دو ماشین o90  و B-U-S  این ظروف اماده بسته بندی شده و در نهایت در اختیار خریداران خرید بلور نازک ایرانی ان قرار می گیرد.

از دیگر نکته های جالب برای تولید دستگاه های این کارخانه می توان به این موضوع اشاره داشت که با همکاری میان صنعت و دانشگاه، حدود ۲۰ درصد از دستگاه های این کارخانه توسط متخصصان داخلی تولید شده است و همین موضوع خود توانسته است ۲۰ میلیون دلار صرفه جویی ارزی به همراه داشته باشد. از نظر کیفیت نیز این محصولات با نمونه های اسیایی رقابت می کند و از با توجه به اینکه تولید داخل می باشد قیمت ان نیز از نمونه های خارجی از صف کمتر می باشد.

خرید بلور نازک ایرانی

خرید بلور نازک ایرانی

اگر به دنبال خرید بلور نازک ایرانی یا جدیدترین محصولات شرکت بلور و شیشه کاوه می باشید می توانید با ما  در بازرگانی بلور و شیشه اراد در تماس بوده تا حتی اگر قصد صادرات ان را نیز داشته باشید بتوانید سفارش خود را ثبت و مراحل خرید را انجام بدهید

در بازار های بزرگ و  سنتی خرید و فروش جاشمعی نقطه کوبی نه تنها می توانید برند های ایرانی را خریداری کنید بلکه بلور های خارجی و کریستال های تولید اروپا را نیز مشاهده و یا حتی خریداری کنید

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بلور زنگان قیمت خرید

بلور زنگان قیمت خرید فروردین ماه۱۴۰۳

بلور زنگان و کاوه، اصفهان و نوری تازه، ساکورا و این کریستال قیمت خرید محصولات …