مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / بلور / خرید بلور و شیشه اصفهان
خرید بلور و شیشه اصفهان

خرید بلور و شیشه اصفهان

خرید بلور و شیشه اصفهان با قیمت کارخانه بصورت فروش اینترنتی و انلاین توسط مجموعه اراد کریستال به سرتاسر کشور انجام می شود.

چنانچه قصد خرید بلور و شیشه اصفهان را جهت صادرات دارا هستید می توانید با ما در بزرگترین مرکز با تجربه در زمینه صادرات بلوریجات ایرانی در ارتباط باشید.

خرید بلور و شیشه اصفهان

خرید بلور و شیشه اصفهان بصورت اینترنتی

اگر کمی در سایت جست و جو کنید خواهید دید که ما در مورد پارامتر های متعددی که از سوی فروشندگان و تولید کنندگان انجام می شود و در قیمت تاثیر دارند صحبت کرده ایم ولی از سمت خریداران نیز هستند مواردی که اگر به انها توجه کنند می تواند باعث شود تا در خرید با قیمت مناسب تر کمک حال شما بشود.

اسان ترین راه خرید لوازم آشپزخانه عروس ارزان قیمت استفاده از فروشگاه ها و سایت های اینترنتی می باشند چرا که شما خریداران می توانند در منزل خود نمونه کارها را مشاهده کنید.

یکی از این موارد نوع خرید شما می باشد. خرید اینترنتی یا خرید مدرن می تواند، در قیمت شما فروشنده ها تاثیر مستقیم داشته باشد ولی در نظر داشته باشید که هر کدام از این نوع خرید ها نیز در میزان خرید شما موثر است.

در نظر داشته باشید که مجموعه اراد کریستال یک مرکز پخش و فروش بلوریجات ایرانی اعم از برند های زیر است ولی فروش در این مرکز به صورت اینترنتی و انلاین می باشد و در نظر داشته باشید که فروش انلاین ما حداقل بصورت چند کارتن است نه چند دست یا عدد.

  • اصفهان گلس
  • بلور نوری تازه
  • شیشه و بلور کاوه
  • شیشه مظروف یزد
  • بلور گمین
  • بلور لرستان
  • و….
خرید بلور و شیشه اصفهان

لینک کانال تلگرام بلور اصفهان

در تلگرام خریداران می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن به بیشترین اطلاعات دست پیدا کنند. اطلاعاتی که بسیار مفید بوده و اگر می خواستند به صورت سننتی به این موارد برسند باید روز ها و ساعت ها وقت خود را به همراه هزینه های جانبی بسیار زیادی صرف می کردند.

ISFAHANGLASSIND@

لینک کانال بلور اصفهان

اما شما خریدار یا حتی فروشنده عزیر نیز می توانید با عضویت در کانال تلگرامی بلور اصفهان به لینک و ای دی زیر، به همه محصولات تولید شده یا عدم تولید، موجودی کارخانه یا غیره دسترسی داسته باشید و در نهایت به صورت حضوری یا غیر حضوری اقدام به خرید کنید.

خرید بلور و شیشه اصفهان

فروش عمده بلور اصفهان

این مرکز هم چنین برای فروشنده ها و مغازه دارانی که در شهرستان ها ساکن می باشند نیز می تواند گزینه ای مناسب باشد چرا که این دوستا نیز می توانند همه سفارشات خود اعم از حداقل یک خاور یا ترانزیت جهت صادرات را با ما در ارتباط گذاشته تا در صورت موجود بودن در انباز و لیست موجودی کارخانه برایشان مستقمیا از کارخانه با درصد تحفیف مناسب ارسال بشود.

خرید بلور و شیشه اصفهان

نمایندگی فروش بلور کاوه

با توجه به همکاری مستقیم این شرکت با برند بلور کاوه و هم چنین نمایندگی های این شرکت در اکثر شهرستان ها، فروش مستقیم محصولات بلور شیشه کاوه در دستور کار ما قرار دارد و می توانید با مناسب ترین قیمت و درصد تخفیف از ما خرید داشته باشید.

خرید بلور و شیشه اصفهان

صادرات بلور نوری تازه به ترکیه

یکی از زیباترین کار های بلور تولید شده در داخل کشور، تولیدات محصولات شرکت بلور نوری تازه می باشد که می تواند جهت صادرات به کشور های اروپایی گزینه ای بسیار مناسب برای بازرگانی ها باشد.

اما اگر قصد دارید به صادرات بلور ایرانی به ترکیه اقدام کنید باید قبل از هر چیز اطلاعاتی کوتاه از نحوه ترخیص کالا از کمرگ ترکبه را داشته باشید و بدانید با رعایت چه مواردی می توانید هزینه های کرمگی کمتری پرداخت کنید پس با ما همراه باشید.

در بازار های بزرگ و  سنتی خرید و فروش جاشمعی نقطه کوبی نه تنها می توانید برند های ایرانی را خریداری کنید بلکه بلور های خارجی و کریستال های تولید اروپا را نیز مشاهده و یا حتی خریداری کنید

یکی از بزرگترین معضل صادر کنندگان ظروف بلور به ترکیه در این است که تعرفه کمرگی بر اساس وزن کالا و یا در نهایت وزن کارتن حساب می شود پس اگر می خواهید یکی از هزنیه های خود را کم کنید به دنبال اجناس سبک وزن باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بلور زنگان قیمت خرید

بلور زنگان قیمت خرید فروردین ماه۱۴۰۳

بلور زنگان و کاوه، اصفهان و نوری تازه، ساکورا و این کریستال قیمت خرید محصولات …