مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / بلور / خرید بلور کاوه از کارخانه
خرید بلور کاوه

خرید بلور کاوه از کارخانه

خرید بلور کاوه از کارخانه ایا برای همه خریداران امکان پذیر می باشد؟ چگونه کسانی که دسترسی راحت و مستقیم به شرکت ندارند می توانند اجناس این تولیدی را با قیمت مناسبی خرید کنند.

اگر قصد خرید بلور کاوه از کارخانه را دارید پس با ما همراه باشید تا شما را از نحوه خرید و ثبت سفارشات اگاهی دهیم.

خرید بلور کاوه

خرید بلور کاوه عمده

هر خریدی اگر عمده باشد بدون شک برای خریدار ان همراه با سود خوبی باشد چرا که یک واحد تولیدی همیشه برای اینگونه از افراد یا تخفیف در خرید دارند یا اینکه هدیه های اضافی بر روی خرید شان برای این دوستان ارسال می کنند یا اینکه هزینه ارسال از کارخانه تا مقصد خریدار را برای انها حساب و بار را برای این خریداران ارسال می کنند.

اسان ترین راه خرید لوازم آشپزخانه عروس ارزان قیمت استفاده از فروشگاه ها و سایت های اینترنتی می باشند چرا که شما خریداران می توانند در منزل خود نمونه کارها را مشاهده کنید.

در شرکت بلور کاوه و گروه صنعتی تولیدی این برند نیز همین قاعده بر قرار است و برای خریدارانی که قصد خرید عمده را از درب کارخانه دارا می باشند فراهم کرده است اما خرید از در کارخانه به این معنی نمی باشد که شما خریداران بلند شوید و به درب شرکت مراجعه کنید و خرید خود را انجام بدهید بلکه به این معنی است که شما می توانید با قیمت کارخانه از نماینیدگی های یا عانملیت های فروش ان خرید خود را انجام بدهید.

خرید بلور کاوه

بلور کاوه یزد

یکی از زیر شاخه های گروه صنعتی کاوه شرکت شیشه مظروف یزد می باشد که برخلاف اسم شیشه ای ان همه تولیدات ان در راستای بلوریجات می باشد و تواسنته است تا خود را به عنوان یکی از واحد های برتر در واحد کاوه معرفی کند و محصولاتی بسیار شیک و زیبا را به بازار عرضه و در اختیار خریداران قرار بدهد.

کیفیت محصولات تولید شده در این واحد تولیدی محصولاتی هستند که در کشور خریداران بسیار زیادی را دارا می باشد بخصوص موارد زیر:

  • نیم یک یا شات
  • قندان
  • فنجان ها و نیم لیوان ها
  • لیوان های چاپی بدون دسته
  • کاسه های سایز ۱۰و ۱۲ مست و اجیل خوری
  • لیوان های اب خوری
  • استکان ها
خرید بلور کاوه

بلور کاوه سبز رنگ

در گروه صنعتی شیشه کاوه واژه ای به نام غیر ممکن وجود ندارد چرا که این واحد تولیدی می تواند با استفاده از نیرو هی متخصص داخلی در کنار نیرو های خارجی، استفاده از به روز ترین داتش تولید یک محصول جدید با به روز ترین دستگاه هایی ممکن هر محصولی را تولید و به بازار عرضه کند.

یکی از مواردی که در کشور ما فقط توسط شرکت بلو کاوه انجام شد و شاید شرکتی دیگر هیچگاه ریسک تولید این محصولات را نکند محصولات رنگی تولید شده در کارخانه می باشد محصولاتی که شامل چند رنگ زیر هست:

  • ابی
  • سبز
  • صورتی
  • انتیک
  • نارنجی
  • قرمز
  • زرد
  • بنفش

در میان رنگ های فوق رنگ ابی و صورتی و سبز برای همه اجناس تولید شده اند و از بین این سه مورد نیز رنگ صورتی توانست فروش بسیار بالایی را برای این محصولات بدست اورد.

خرید بلور کاوه

لیست قیمت شیشه و بلور کاوه

خریدار اگر نتواند قیمت های واحد فروش یا مکانی را که قصد خرید از ان را دارد در دست نداشته باشید و نتواند و قدرت مقایسه با سایر فروشندگان را به همراه نداشته باشد ممکن در انتهای خرید حس خوبی به همراه نداشته باشد اما ما در اراد کریستال خرید بلور کاوه را بسیار راحت کرده ایم.

خرید بلور کاوه

پیج بلور کاوه

امکانی که ما در فروش محصولات و بلوریجات ایرانی فراهم کرده ایم این است که قیمت خرید بدون تخفیف را در چندین فایل تصویری که کامل ترین فایل ممکن برای خریدار می باشد فراهم اورده ایم و توانسته ایم که این امکان را برای هر شخصی که حتی تازه کار نیز باشد فراهم کنیم

در بازار های بزرگ و  سنتی خرید و فروش جاشمعی نقطه کوبی نه تنها می توانید برند های ایرانی را خریداری کنید بلکه بلور های خارجی و کریستال های تولید اروپا را نیز مشاهده و یا حتی خریداری کنید که عکس محصولات و قیمت انها را در دست داشته باشد و بتواند با هر کجایی که دوست داست قدرت مقایسه داشته باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بلور زنگان قیمت خرید

بلور زنگان قیمت خرید فروردین ماه۱۴۰۳

بلور زنگان و کاوه، اصفهان و نوری تازه، ساکورا و این کریستال قیمت خرید محصولات …