مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / بلور / خرید و فروش بلور کاوه در کشور
خرید و فروش بلور کاوه

خرید و فروش بلور کاوه در کشور

خرید و فروش بلور کاوه با قیمت درب کارخانه بصورت عمده و کارتنی توسط مجموعه آراد کریستال انجام می شود خریداران در هر نقطه از کشور می توانند جهت سفارش با ما در تماس باشند مصرف اب و سرو نوشیدنی های خنک در هر گوشه و کنار جهان وجود دارد لذا صادرات لیوان میناکاری فانتزی که مناسب برای این کار می باشد می تواند فروش خوبی نیز داشته باشد

محصولات تولید شده در این شرکت در هر گوشه و کنار از کشور مان مشتری و خواهان بسیار زیادی دارد چرا که نه تنها در بازار لوازم خانگی داخلی بلکه در کشور های همسایه نیز برندی شناخته شده است و با تولید ظروف بلوری ارزان قیمت توانسته است صادرات بسیار زیادی داشته باشد.

خرید و فروش بلور کاوه

بازار سنتی خرید و فروش بلور کاوه

کافی است تا یک حضور کوتاهی در بازار خرید و فروش سنتی بلور و کریستال داشته باشید خواهید دید که با فروشندگان مختلف در حال فروش محصولات و تولیدات این کارخانه فعال می باشند.

از آنجا که نیاز یک فروشنده به فروش کالای خود می باشد لذا تلاش آنها بر این است تا بتوانند از انواع ظروف بلوری ارزان قیمت تا باکیفیت ترین آنها را در مغازه و فروشگاه خود در نمایش مشتری قرار بدهند تا خریداران بر اساس سلیقه و معیار های خودشان اقدام به خرید کنند.

کارخانجات تولیدکننده گروه صنعتی شیشه کاوه

کارخانجات تولیدکننده ظروف بلوری که تحت نظر گروه صنعتی شیشه کاوه می باشند تنها با نام و برند کاوه مشغول به کار نمی باشند بلکه شاید شما نام یزد و ساوه را شنیده باشید اما همه آنها همان محصولاتی هستند که در کارخانه های بلور کاوه تولید می شوند.

  • شیشه مظروف یزد
  • بلور و شیشه
  • بلور شیشه تابان
  • توسعه بلور کاوه
  • بلور کاوه

بلور کاوه چه محصولاتی تولید می کند

هر آنچه در یک آشپزخانه یا برای زندگی روزمره مورد نیاز باشد توسط این گروه صنعتی که بدون شک بزرگ ترین و متنوع ترین تولیدکننده انواع ظروف بلوری در ایران می باشد تولید شده و به بازار های داخلی و صادراتی عرضه و پخش می شوند.

  • لیوان و نیم لیوان
  • ظروف پذیرایی مانند شیرینی خوری
  • ظروف غذا خوری مانند اردو خوری
  • ظروف دکوراتیو مانند گلدان و…

خرید جدید ترین مدل های تولید کارخانه بلور کاوه

از آنجا که شرکت بلور کاوه خود دارای کارخانه های پتروشیمی و معدنی می باشد لذا در تامین مواد اویه برای تولید ظروف بلوری مشکل چندانی ندارد و قیمت تمام شده محصولات کاوه نیز به همین دلیل بسیار پایین می باشد و این موضوع سبب شده است تا این شرکت در هر ماه حداقل یک محصول جدید را وارد خطوط تولید خود کند.

این شرکت نیز با توجه به اینکه تنها تولید کننده گیلاس در ایران می باشد و برای تنوع دادن به گیلاس های خود هر هفته یک مدل جدید را به کارخانه جهت طراحی و تولید معرفی می کند لذا خرید جدید ترین تولیدات این شرکت را می توانید از راه بهتری انجام بدهید

کانال تلگرامی محصولات و شرکت بلور کاوه

اولین قدم برای خرید محصولات جدید شرکت بلور کاوه این است که اطلاع پیدا کنید چه زمانی یک محصول جدید تولید شده است و چگونه شکلی دارا است. در عصر ارتباط امروزی، بهترین و اسان ترین راه معرفی یک محصول جدید به خریداران کانال تلگرامی و سایت شرکت می باشد.

در کنار این مزیت نیز خریداران می توانند به روز ترین لیست قیمت محصولات را نیز داشته باشند.

کارخانه بلور و لوازم دکوری تزئینی اصفهان در زمینه تولید انواع مختلف ظروف آشپزخانه و پذیرایی فعالیت می نماید این کارخانه که از بزرگترین واحد های تولید ظروف بلورجات در کشور مان می باشد

در هر صورت مشتریان می توانند، شخصا خودشان به بازار های بزرگ خرید و فروش حضور پیدا کنند و مغازه های متعددی را جست و جو کنند بلکه شاید بتوانند جدیدترین کارهای تولید کارخانه را پیدا کنند.

KAVEHGLASSIND@

بازار بزرگ خرید و فروش بلور کاوه در تهران

بازار بزرگ خرید و فروش بلور در تهران سبب شده است تا هر خریداری بتواند هرگونه محصولی را با هر قیمتی و متناسب با سلیقه خود پیدا کند. از جمله ظروفی که در این بازار به وفور با تنوع طرح و رنگ و با قیمت های مختلفی به خرید و فروش می رسند بلوریجات می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بلور زنگان قیمت خرید

بلور زنگان قیمت خرید فروردین ماه۱۴۰۳

بلور زنگان و کاوه، اصفهان و نوری تازه، ساکورا و این کریستال قیمت خرید محصولات …