مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / بلور / صادرات بلور ایرانی به قزاقستان
صادرات بلور ایرانی

صادرات بلور ایرانی به قزاقستان

صادرات بلور ایرانی به کشور های اسیایی مانند قزاقستان و قرقیزستان چگونه می باشد؟ ایا برای صادرات به این کشور ها نیاز به ظروف مخصوصی از جنس بلور و شیشه می باشد یا خیر؟

اگر قصد صادرات بلور ایرانی را دارید می توانید با ما در بزرگترین مجموعه صادر کننده ظروف بلور بعد از کارخانه در تماس باشید تا مشاوره های لازم را در اختیار شما قرار بدهیم تا مسیر صادرات نیز برایتان اسان تر بشود.

صادرات بلور ایرانی

صادرات بلور ایرانی و ارزاوری عالی ان برای کشور

بدون شک یکی از محصولاتی که می تواند سود و ارزاوری فوق العاده ای برای کشور به همراه داشته باشد ظروف بلور و شیشه و بعد از آنها کریستال می باشد چرا که خط تولید و امکانات اولیه آن مانند مواد اولیه در سایر کشور ها و بخصوص کشور های اسیایی وجود ندارد لذا اگر دولت مندان بتوانند زمینه صادرات و ترخیص را برای این کار فراهم تر کنند شاهد اشتغال بیشتری خواهیم بود.

صادرات بلور ایرانی

صادرات محصولات بلور اصفهان به قزاقستان

در امر صادرات لیوان میناکاری فانتزی به نکات بسیار زیادی باید توجه داشته باشید یکی از انها، اب و هوای ان کشور می باشد برای نمونه اب و هوای قزاقستان تقریبا در اکثر سال سرد می باشد و چنانچه بخواهید نیم لیوان یا لیوان دسته دار جهت مصرف چای یا نوشیدنی های گرم استفاده کنند باید بهترین کار را در اختیار مشتری قرار بدهید نه جنس های معمولی بازار را، چرا که باعث می شود نسبت به کالا های دیگر بی رغبت تر بشود.

صادرات بلور ایرانی

فروش بلور نوری تازه لوکس ترین تولید داخل

مانند کشور خودمان که خریداران لوکس و سخت پسند دارند و به دنبال جنس های شیک و زیبا می باشد در کشور های دیگر نیز این مشتریان وجود دارند و باید بتوانید نیاز این خریداران را پاسخگو باشید اما کدام تولید ایرانی و از کدام شرکت می تواند مناسب ترین گزینه باشد؟

بدون شک در امر زیبا و شکیل بودن ظروف بلور و شیشه در ایران حرف نخست را تولیدات شرکت بلور نوری تازه و بخصوص برند ساکورا خواهد زد چرا که جنسی شبیه به کریستال خواهد داشت و قطعا شما را از بابت کیفیت کالا خاطر جمع می کند.

صادرات بلور ایرانی

خانواده های برند ساکورا بلور نوری تازه

اما برند ساکورا بلور نوری تازه با چه خانواده هایی به بازار عرضه می شوند؟ و نحوه خرید به چه صورت است؟

در ابتدا در نظر داشته باشید که جهت خرید خانواده های زیر باید از این موضوع اگاهی داشته باشید که هر کدام از این اقلام دست یکی از نمایندگی ها می باشد و برای خرید های عمده و خاوری باید جداگانه ثبت سفارش داشته باشید ولی این مشکل را هم مجموعه اراد کریستال توانسته است با همکاری میان خود و نمایندگی های برطرف کند.

  1. می جی
  2. واتیکان
  3. کنزو
  4. بوگاتی
  5. اپیوم
  6. ارامیس
  7. فلاور
  8. فوجی
صادرات بلور ایرانی

خرید ارزان ترین ظروف بلور ایرانی

همانگونه که ما شاهد هستیم و در صادرات محصولات بلور کاوه و جاشمعی چینی به کشور های دیگر در دست کار می باشیم مشاهده می کنیم که تولیدات شرکت کاوه که ارزان ترین کا در داخل کشور می باشد نیز برای صادرات بسیار خریدار دارد و مشتریان نیز می توانند از صادرات این کالا به خصوص به کشور های اسیایی نیز به سود بالایی دست پیدا کنند ولی باید در ابتدا بازاریابی درستی انجام بدهند.

محصولات تولید یدر شرکت بلور کاوه با توجه به اینکه از صفر تا صد تولید از مرحله ساخت قالب تا مواد اولیه و ساخت و بسته بندی همه و همه در دست خود شرکت می باشد لذا نسبت به محصولات دیگر شرکت ها از نوسانات کمتری برخوردار می باشد و خریداران نیز می توانند با یک جست و جوی ساده در اینترنت، به انواع محصولات و قیمت های ان دسترسی داشته باشند

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت عمده بلور کاوه

قیمت عمده بلور کاوه فروردین ماه۱۴۰۳

قیمت عمده بلور کاوه در فروردین ماه۱۴۰۳ نبست به اسفند سال قبل تغییر کرده است؟ …