مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / بلور اصفهان / فروشنده بلور شیشه اصفهان بصورت عمده
فروش بلور اصفهان

فروشنده بلور شیشه اصفهان بصورت عمده

فروشنده بلور شیشه اصفهان بصورت عمده با قیمت زیر بازار و درب کارخانه، آماده همکاری با خریداران و مشتریان عمده این محصول در سراسر کشور می باشد.

فروشنده بلور شیشه اصفهان

در این چند سال شاهد رشد بسیار بالای تقاضا برای خرید محصولات بلور و شیشه در بازار بلور ایران بوده ایم که بلور اصفهان نیز از این قضیه مستثنی نمی باشد و این موضوع باعث شده است تا در بیشتر مغازه ها و فروشگاه های سنتی و اینترنتی بتوان انواع محصولات بلور را مشاهده نمود.

از جمله کارخانه های بزرگ تولیدکننده جاشمعی کنار سالنی سه سایز و بلور و شیشه در ایران که شامل بلور های نشکن و معمولی می باشند می توان به چند شرکت بزرگ زیر اشاره داشت.

فروشندگان بلور اصفهان در ایران

فروشندگان بلور و شیشه یا مغازه داران این محصول در سراسر کشور، اقدام به خرید عمده این محصول از مراکز عمده فروشی بلور یا نمایندگی رسمی آن شرکت می کنند تا خرید خود را با قیمت دست اول انجام داده باشند و سپس به یک حاشیه سود خوبی نیز دست پیدا کنند.

موضوعی که امروزه بسیار برای خریداران و فروشنده بلور شیشه اصفهان یا حتی سایر بلور تولیدات دیگر کارخانه ها اهمیت دارد، قیمت نهایی خرید و شرایط فروش آن می باشد.

خرید بلور اصفهان بصورت فله و کادویی

اگر شما از خریداران عمده یا فروشنده بلور شیشه اصفهان یا بلور و شیشه کاوه باشید یا حتی از خریداران تک محصول ظروف بلور باشید قطعا نام های زیر را شنیده اید. با ما همراه باشید تا کمی بیشتر در مورد آنها توضیح بدهیم.

  • کادویی
  • فله
  • شیرینگ

اما تعاریف هر کدام چیست و در قیمت چه تاثیری دارند؟

  1. کادویی
    یا به اصطلاح امروزی بسته بندی نیز می گویند زمانی که یک ظرف بلور را که می تواند بصورت یک دست( ۶ عدد) باشد یا اینکه سرویس پارچ و لیوان باشد را داخل یک کارتن جداگانه قرار بدهند و در نهایت ۶ دست یا ۸ دست آنها را داخل یک کارتن در کنار هم بگذارند به آنها کادویی می گویند.

فروشنده بلور شیشه اصفهان

  1. فله
    ظروفی که به عنوان فله ها فروخته می شود، خود به تنهایی داخل یک بسته جداگانه نمی باشد بلکه تعدادی از آنها را داخل یک کارتن قرار داده و میان آنها را با فیبر یا کارتن جدا می کنند تا دچار شکستگی نشوند.

فروشنده بلور شیشه اصفهان

  1. شیرینگ
    تاکنون لیوان هایی را داخل پلاستیک بصورت بسته بندی دیده اید؟ به اینگونه بسته بندی، شیرینگ می گویند. این نوع بسته بندی بیشتر برای لیوان ها می باشد.

فروشنده بلور شیشه اصفهان

مقایسه قیمت ظروف کادویی-فله و شیرینگ

مقایسه قیمت ظروف کادویی-فله و شیرینگ

ظروف کادویی بیشترین قیمت- ظروف شیرینگ قیمت متوسط- ظروف فله کمترین قیمت را دارند

قیمت بلور موجود در بازار اصفهان

ظروف بلوری توسط کارخانجات بسیار زیادی هم در داخل ایران مانند بلور اصفهان و هم در خارج از کشور مانند پاشا باغچه ترکیه تولید می شوند که برخی از این کارخانجات امروزه بسیار معروف می باشند و تقریبا در هر بازاری از استان کشور می توان آن را مشاهده کنید.

یکی از ظروف و لوازمی که امروزه از مشتریان بسیار خوبی برخوردار می باشد انواع جا شمعی شیک می باشد که می توان به خاطر زیبایی این محصولات و کاربرد های فراوان ان دلیل خرید زیاد انها هستند

در فروشگاه هایی که به صورت حضوری خرید و فروش انجام می شود یا نمایندگی ها یا حتی سایت های اینترنتی انواع محصولات بلور و شیشه عرضه می شوند.

محصولات بلور و شیشه تولید کارخانه های مختلف دارای قیمت و  شرایط خرید و فروش خاصی(حداقل میزان خرید عمده) بوده که این موضوعات را باید در هنگام خرید به آن توجه خاصی داشته باشید.

قیمت محصولات بلور بسته به نوع محصول مانند لیوان دسته دار یا بدون دسته، کیفیت و مرغوبیت و در نهایت برند آن متفاوت بوده.

فروشنده بلور شیشه اصفهان

فروشنده بلور شیشه اصفهان

در بازار نمونه های مشابه انواع محصولات بلور اصفهان که توسط دیگر کارگاه های تولیدی تولید می شوند مشاهده شده که در حال خرید و فروش نیز می باشند.

بسیاری از خریداران عمده نیز یا بنابر عدم تجربه کافی از تشخیص انواع بلور اصل اصفهان از نمونه مشابه یا عدم دسترسی به یک مرکز معتبر فروش دچار این دام می شوند لذا به آنها توصیه می شود که همواره خرید خود را از نمایندگی مجاز فروش دفتری یا اینترنتی انجام بدهند.

شناخت فروشنده اصل در بازار سنتی حتی در خود اصفهان اگر آشنایی کافی با نمایندگی کارخانه بلور اصفهان را نداشته باشید بسیار سخت خواهد بود اما در بستر اینترنت اگر از ویژگی های زیر بهره ببرید می توانید به راحتی مرکز معتبر فروش را شناسایی نمایید.

  • همیشه در دسترس بودن
  • فروش محصولات به روز تولید شده در کارخانه
  • فروش با قیمت مصوب نمایندگی فروش
  • تامین بار مورد نظر خریدار با هر میزان
  • توانایی فروش حضوری و اینترنتی
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت بلور کاوه اصفهان

قیمت بلور کاوه اصفهان

قیمت بلور کاوه اصفهان را می خواهید ولی قبل از ان باید بدانید که این …