مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / بلور / فروش بلور کاوه با قیمت درب کارخانه در کشور
فروش بلور کاوه

فروش بلور کاوه با قیمت درب کارخانه در کشور

فروش بلور کاوه با قیمت درب کارخانه و ارسال به سرتاسر کشور از جمله مزیت هایی می باشد که با خرید از مجموعه آراد کریستال می توانید تجربه کنید.

محصولات کارخانه تولید لیوان میناکاری فانتزی زنگان متناسب با نیاز مشتری و بودجه مشتری طراحی و تولید می شوند. از نمونه محصولات کارخانه بلور زنگان می توان به انواع پارچ و لیوان اشاره کرد.

فروش بلور کاوه به دلیل قیمت ارزان و تنوع بسیار بالا در محصولات خود در کشور بسیار زیاد می باشد و البته صادرات آن نیز به نسبت دیگر کارخانه های بلور سازی بسیار بیشتر می باشد.

فروش بلور کاوه

فروش بلور کاوه بصورت عمده و خرده

همانگونه که اطلاع دارید می دانید که شرکت بلور کاوه متنوع ترین تولیدکننده ظروف بلوری در کشور می باشد و توانایی تولید هرگونه ظروف بلوری را نیز دارا می باشد و لذا اگر قصد خرید مدل های مختلف این کارخانه با قیمت درب کارخانه را دارید می توانید با ما در مجموعه اراد کریستال در ارتباط باشید.

در این مجموعه ما به فروش خود را به دو دسته تقسیم نموده ایم یکی بصورت عمده و ارسال از درب کارخانه که خریدار باید براساس لیست موجودی کارخانه سفارش بدهد و دیگری ارسال بصورت کارتنی از انبار خود می باشد.

خرید پر فروش ترین محصولات شرکت بلور شیشه اصفهان

اگر فردی تازه کار در زمینه خرید و فروش بلور های ایرانی می باشید و قصد دایر نمودن فروشگاهی را دارید اما نمی دانید که برای شروع باید کدام محصولات از کارخانه بلور اصفهان را خریداری کنید بهتر است حتما از مدیران فروش یا نمایندگی های آن در ارتباط باشید.

این افراد با توجه به اینکه در بازار با خریداران و مشتریان در ارتباط مستقیم می باشند و حواله های خریداران در اقصی نقاط کشور را دارا می باشند می دانند که کدام ظرف در کجا بیشتر فروش دارد.

سریع ترین راه خرید ظروف بلور ایرانی

اگر به دنبال مسیر خرید محصولات بلور ایرانی آن هم در کوتاه ترین زمان ممکن و به سریع ترین روش هستید تنها یک مسیر را ما به شما معرفی می کنیم و آن هم استفاده از فروشگاه های اینترنتی و وب سایت های آنلاین می باشد اما نه هر نوع از فروشگاه آنلاینی.

بسیاری از فروشندگان و بخصوص تولیدکنندگان برای آنکه بتوانند محصولاتی که برای تولید و فروش دارند را به مقدار بیشتری از خریداران معرفی کنند و از سویی دیگر نیز خریداران نیز برای انکه بتوانند محصولات مختلف از چند شرکت را با یکدیگر مقایسه کنند اقدام به استفاده از اینترنت می کنند.

مجموعه آراد کریستال در زمینه فروش اینترنتی انواع بلورهای ایرانی بخصوص تولیدات چند کارخانه بزرگ کشور از معتبرترین انها می باشد.

  • بلور اصفهان
  • بلور کاوه
  • بلور نوری تازه
  • بلور گمین
  • شهریار
  • زنگان
  • شیشه بلور ایران
  • شیشه مظروف یزد
  • بلور ساوه جام و…

بلور یا کریستال کدامیک بهتر می باشند

اگر بخواهیم به این سوال پاسخ بدهیم که بین ظروف بلور و کریستال کدام یک بهتر می باشد ابتدا باید کلمه بهتر را از دیدگاه های مختلف مورد ارزیابی قرار بدهیم تا بتوانیم به آن پاسخی در خور داشته باشیم.

  • بهتر بودن از نظر قیمت
  • بهتر بودن در کیفیت
  • داشتن تنوع بیشتر و در دسترس بودن

ظروف بلور به نسبت کریستال ها ارزان تر می باشند

اولین عاملی که سبب شده است تا قیمت ظروف بلوری در مقایسه با کریستال ها کمتر باشد مواد اولیه آن بخصوص سرب می باشد. در تولید کریستال از سرب استفاده می کنند اما برای فرآوری ظروف بلوری بیشترین ماده اولیه آن شیشه می باشد.

تفاوت در مواد اولیه سبب می شود تا در کیفیت ظروف تولیدی نیز تفاوت بسیار زیادی را شاهد باشیم به گونه ای که درخشندگی کریستال ها بسیار بیشتر از بلور می باشد و در سطح کریستال ها هیچگونه موج و حبابی وجود نخواهد داشت.

پارچ و لیوان بلور و جاشمعی چینی نیز امروزه جایگاه بسیار ویژه ای در میان همه افراد پیدا نموده است و اگر از نظر مالی بتوانند خرید کنند قطعا، پارچ و لیوان بلور و جا شمعی اولین انتخاب هر خانم برای منزل خود می باشد.

فراوان بودن موادی چون سیلیس و کربنات سدیم در تولید ظروف بلوری نیز باعث شده است تا تنوع در تولید و طراحی ظروف ها بیشتر بشود و همه این عوامل نیز باعث می شود تا قیمت بلور ها در مقایسه با کریستال ها بسیار کمتر باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بلور زنگان قیمت خرید

بلور زنگان قیمت خرید فروردین ماه۱۴۰۳

بلور زنگان و کاوه، اصفهان و نوری تازه، ساکورا و این کریستال قیمت خرید محصولات …