مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / بلور شیشه / فروش عمده بلور شیشه
فروش عمده بلور شیشه

فروش عمده بلور شیشه

فروش عمده بلور شیشه در بازار شهر های مختلف کشور به چه صورت است؟ آیا می توان با قیمت مناسب آن را تهیه کرد؟ چگونه می توان بلور باکیفیت و اصل را از بدل آن شناسایی کرد؟

در کشور ما شهر های زیادی هستند که تولید شیشه و بلور را انجام می دهند اما اگر بخواهیم قطب تولید آن را نام ببریم بجز اصفهان نامی را نمی توان جاری کرد. بلور و شیشه کاربرد بسیار زیادی دارد و از آن می توان برای ساخت انواع ظروف و فنجان ها و لیوان ها استفاده نمود. همین امر سبب شده فروش عمده بلور شیشه در ایران پر رونق باشد. اما جدای از این موارد یک مردم برای خرید بلور شیشه همیشه دچار دغدغه هستند و دغدغه آن ها هم کاملا طبیعی است. می پرسید دغدغه آن ها چیست؟ دغدغه آنها چیزی جز شناخت جنس اصل شیشه و بلور نیست. واقعا سال های زیادی متخصصان صرف این موضوع کرده اند که چگونه بلور شیشه اصل را تشخیص دهند که در نهاست با یک آزمایش ساده این امر محقق گردید.

از جمله کارخانه های بزرگ تولیدکننده جاشمعی کنار سالنی سه سایز و بلور و شیشه در ایران که شامل بلور های نشکن و معمولی می باشند می توان به چند شرکت بزرگ زیر اشاره داشت.

تولید بلور شیشه

اولین مرحله ای که به فروش عمده بلور شیشه کمک می کند. مرحله تولید آن است. در مرحله تولید بلور شیشه باید نکات بسیار مهمی را دقت داشت. از جمله این نکات نقطه ذوب مواد اولیه جهت بازیافت است. معمولا موادی که برای بازیافت می خواهند مورد استفاده قرار گیرند می بایست در یک چرخه کاملا استاندارد اول کاملا ذوب شومد. برای ذوب کردن این مواد درجه حرارت از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است. چرا که اگر درجه بالا باشد مواد خاصیت خود را از دشت می دهد و اگر درجه حرارت کم باشد جنس به طور کامل از حالت جامد خارج نمی شود و در شکل پذیری باعث مشکل می شود. بهترین درجه برای ذوب این مواد ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ درجه فارنهایت پیش بینی شده است. که اگر این اعمال شود می توان به فروش عمده بلور شیشه نیز امید وار بود.

فروش عمده بلور شیشه

فروش عمده بلور شیشه

برای این که یک محصول به فروش عمده برسد نکات زیادی باید در نظر گرفته شود. برای فروش عمده بلور شیشه اولین نکته ای که حائذ اهمیت است قیمت آن است. شاید برای تان سوال پیش آید که چرا اولین نکته قیمت را عنوان کردیم. در پاسخ باید عرض کنیم از قدیم الایم در ذهنیت مردم این وجود داشته که بلور و وسایل بلورین برای قشر مرفه جامعه است و طبقات متوسط از آن سهمی ندارند. به همین دلیل شرکت تولید بلور شیشه این تابو را شکسته و محصولاتی را تولید کرده که قیمت خرید آن بسیار مناسب است.دومین اصلی که به فروش عمده بلور شیشه کمک کرده است

یکی از ظروف و لوازمی که امروزه از مشتریان بسیار خوبی برخوردار می باشد انواع جا شمعی شیک می باشد که می توان به خاطر زیبایی این محصولات و کاربرد های فراوان ان دلیل خرید زیاد انها هستند کیفیت آن بوده، در تولید بلور شیشه از پیشرفته ترین و مدرنیته ترین وسایل ابزاری استفاده شده تا در نهایت محصول با کیفیتی در بازار عرضه شود. تمامی این موارد سبب می شود که ما در نهایت فروش عمده بلور شیشه خوبی داشته باشیم.

فروش عمده بلور شیشه

عرضه بلور شیشه

ما برای این که فروش عمده بلور شیشه را تجربه کنیم علاوه بر نکات بالا نیاز به رعات یک اصل مهم دیگر هستیم آن هم تبلیغات است. در دنیای امروز تبلیغات حرف نخست را در به فروش رساندن محصولات دارد. از جمله روش های تبلیغاتی مرسوم در ایران عبارتند از:

  1. ایمیلی
  2. فیس بوکی
  3. تلگرامی
  4. توییتری
  5. وایبری
  6. اینستاگرامی
  7. شهری
  8. تاکسی
  9. اتوبوسی
  10. پل هوایی
  11. دیوار
  12. بنری
  13. استندی
  14. بیلبوردی
  15. تماس تلفنی
  16. پیامکی
  17. تلوزیونی
  18. رادیویی
  19. روزنامه ای

فروش عمده بلور شیشه

حمل و نقل بلور شیشه

بلور شیشه به دلیل ظرافت هایی که در نوع ساخت آن وجود دارد نمی توان آن را با ماشین آلات معمولی حمل کرد و در بخی موارد امکان ارسال از طریق حمل و نقل زمینی وجود ندارد و می باست به گونه ای دیگر حمل شوند که در ادامه تعدادی از وسایل نقلیه و روش های مرسوم حمل و نقل بلور شیشه را عنوان می کنیم.

  • زمینی
  • هوایی
  • ریلی
  • دریایی
  • کانتینر
  • ماشین سنگین

فروش عمده بلور شیشه

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید شیشه و بلور اصفهان

خرید شیشه و بلور اصفهان با کمترین قیمت

خرید شیشه و بلور اصفهان را اگر به صورت عمده و ماشین خاوری دارید بهتر است از نمایندگی های رسمی و عاملیت های مجاز فروش کارخانه بلور اصفهان و نوری تازه انجام بدهید تا هم از کمترین قیمت که همان لیست قیمت کارخانه می باشد برخوردار شوید و هم اینکه بتوانید جوایز در نظر گرفته شده را نیز در اختیار بگیرید.