مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / بلور / قیمت بلور اصفهان مناسب
قیمت بلور اصفهان

قیمت بلور اصفهان مناسب

قیمت بلور اصفهان را چنانچه از نظر کیفیت مورد بررسی قرار بدهید خواهید دید که مبلغی که برای خرید ان پرداخت می شود واقعا مناسب بوده و می تواند هر خریداری را در دراز مدت از بابت خرید جنس ایرانی راضی نگه دارد.

از جمله کارخانه های بزرگ تولیدکننده جاشمعی کنار سالنی سه سایز و بلور و شیشه در ایران که شامل بلور های نشکن و معمولی می باشند می توان به چند شرکت بزرگ زیر اشاره داشت.

چنانچه قصد دارید که به روز ترین لیست قیمت بلور اصفهان را داشته باشید کافی است تا با ما در مجموعه اراد کریستال ارتباط برقرار کنید تا از جدیدترین تغییرات ان نیز مطلع باشید. هم چنین اگر قصد دارید کاتالوگ محصولات بلور اصفهان را داشته باشید می توانید روی کمک ما حساب کنید.

قیمت بلور اصفهان

قیمت بلور اصفهان در بازار

لیست قیمت بلور اصفهان در بازار با توجه به نوع خرید شما به شما عرضه می شود مثلا اگر خرید شما بصورت ماشینی و براساس انتخاب از لیست موحودی کارخانه باشد قیمت خرید شما نیز قیمت کارخانه و شامل درصد های تخفیف نیز هست.

البته تنها خرید ماشینی کافی نیست تا شما خریدتان را بر اساس لیست قیمت کارخانه انجام داده باشید بلکه باید به نزد فروشنده ای بروید که یا قیمت مشخصی برای شما داشته باشید و یا اینکه نماینده رسمی کارخانه باشد.

قیمت بلور اصفهان

بازار فروش محصولات شیشه و بلور اصفهان

بدون شک اگر بخواهیم یکی از بهترین بازار های فروش محصولات شرکت بلور و شیشه اصفهان را در کشور به ان اشاره داشته باشیم، باید به بازار استان اصفهان میل نمود. اما چرا می توان از مغازه داران این شهر، تولیدات بلور اصهفان را با قیمت مناسبی خریداری نمود؟

با توجه به اینکه شرکت بلور اصفهان در این شهر واقع شده است لذا کمترین هزینه حمل و نقل و باربری توسط فروشنده های واقع در این مرکز پرداخت می شود در حالی که با همان قیمت و درصد تخفیف خریدی که برای سایر خریداران در نظر گرفته می شود  جنس خود را خریداری کرده اند لذا می توانند درصد تخفیف بیشتری را برای اجناس خود بدهند.

قیمت بلور اصفهان

کانال تلگرامی بلور اصفهان

مجموعه اراد کریستال در تلاس می باشد تا بتواند نیاز خریداران شهرستانی که توانایی حضور در این شهر را جهت مشاهده نردیک کالا را ندارند به کمترین زمان ممکن برساند و یا حتی این موضوع را برطرف کند لذا روی به استفاده ار جدیدترین روش معرفی و فروش محصولات اورد و تلاش کرد تا با راه اندازی کانال تلگرامی بتواند این نیاز را برای خریداران به کمترین زمان برساند یکی از ظروف و لوازمی که امروزه از مشتریان بسیار خوبی برخوردار می باشد انواع جا شمعی شیک می باشد که می توان به خاطر زیبایی این محصولات و کاربرد های فراوان ان دلیل خرید زیاد انها هستند

ISFAHANGLASSIND@

لینک کانال بلور اصفهان در شبکه اجتماعی تلگرام

البته تنها به همین کانال تلگرامی بسنده نکرد چرا که استفاده از همین شبکه نیز برای بسیاری ممکن نیست و لذا دست به تهیه کاتالوگ تصویری از اجناس نمود که در ان همه نیاز خریدارار در نظر گرفته شده است نیاز هایی که شامل موارد زیر است.

  • قیمت هر کارتن
  • کد کالا
  • تعداد اقلام موحود در یک کارتن
  • نوع بسته بندی
  • موجودی کارخانه بر اساس انحصاری و عمومی
  • و…
قیمت بلور اصفهان

نمایندگی بلور اصفهان

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است خریداران، حتی با مراجعه به نمایندگی ها نیز نباید دلخوش باشید که قطعا با بهترین قیمت و درصد تخفیف زیر قیمت بازار خرید خود را انجام داده اید چرا که متاشفانه انقدر در بازار واسطه ها نقش پر رنگی دارند که در برخی مواقع نیز شاهد هستیم که درصد تخفیف دلال از خود نماینده بیشتر می باشد ولی  در دراز مدت این نماینده است که نقش فعال تری دارد.

در مورد نمایندگی های بلور اصفهان نیز باید عرضه داشت که بیشترین نمایندگی های این شرکت در استان تهران می باشند ولی در نظرد اشته باشید که همه انها عمده فروش ماشینی می باشند و حداقل سفارش یک خارو باید باشد و لذا اگر قصد دارید که بصورت کارتنی خرید کنید باید به سراغ مراکز پخش و عمده فروش بروید.

قیمت بلور اصفهان

پخش عمده بلور در سنندج

مرکز اراد کریستال در تلاش است تا بتواند انواع بلوریجات ایرانی را با مناسب ترین قیمت در اختیار خریداران قرار بدهد تا ان دسته از فروشنده هایی که توانایی خرید ماشینی ندارند نیز بتوانند با همان لیست قیمت درب کارخانه و با درصد تخفیف کمتری اقدام به خرید کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بلور زنگان قیمت خرید

بلور زنگان قیمت خرید فروردین ماه۱۴۰۳

بلور زنگان و کاوه، اصفهان و نوری تازه، ساکورا و این کریستال قیمت خرید محصولات …