مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / بلور اصفهان / قیمت بلور کاوه اصفهان
قیمت بلور کاوه اصفهان

قیمت بلور کاوه اصفهان

قیمت بلور کاوه اصفهان را می خواهید ولی قبل از ان باید بدانید که این دو شرکت، دو کارخانه و دو برند متفاوت و جزا از هم می باشند که متاسفانه در بازار با هم اورده می شوند.

از جمله کارخانه های بزرگ تولیدکننده جاشمعی کنار سالنی سه سایز و بلور و شیشه در ایران که شامل بلور های نشکن و معمولی می باشند می توان به چند شرکت بزرگ زیر اشاره داشت.

از شما خریداران محترم که به دنیال قیمت بلور کاوه اصفهان می باشید اکیدا یاداوری می کنیم که این دو کارخانه محصولاتی کاملا متفاوت از نظر قیمت و کیفیت از یکدیگر تولید و به بازار عرضه می کنند.

قیمت بلور کاوه اصفهان

لیست قیمت بلور کاوه اصفهان

در ابتدا باید اشاره کنیم که کارخانه بلور اصفهان در شهر اصفهان می باشد ولی کارخانه های بلور کاوه در یزد و ساوه قرار دارند که در ادامه توضیحات مختصر از هر کدام داده می شوند و لیست قیمت بلور کاوه اصفهان را نیز می توانید دانلود کنید.

قیمت بلور کاوه اصفهان

کارخانه بلور کاوه یزد شیشه مظروف

کارخانه شیشه مظروف یزد تولید کننده انواع ظروف بلوری می باشد که به روش پرسی تولید می شوند و تقریبا با توجه به اینکه تولید اینگونه محصولات اگر در تیراژ بالا نباشد مقرون به صرفه نمی باشد لذا می توان گفت که بدون رقیب در کشور می باشد.

اما جه محصولاتی هستند که به روش پرسی تولید می شوند که شامل انواع شات یا نیم یک ها و سپس استکان ها می باشند و با استفاده از فایل زیر نیز می توانید به همه تولیدات کارخانه شیشه مظروف یزد دسترسی کاملی داشته باشید.

قیمت بلور کاوه اصفهان

شرکت بلور شیشه ساوه

شرکت بلور شیشه کاوه سال تاسیس ان به ۱۳۶۴باز می گردد جایی که می توان گفت باعث تغییر در صنعت تولید ظروف بلور در ایران شد شهرک صنعتی کاوه در ۱۲۰کلیومتری تهران می باشد در حال رقم خوردن بود.

راه اندازی بلور شیشه با فعالیت روزانه تولید ۱۹۰۰۰تن اغاز فعالیت این کارخانه بود و در ۶سال بعد قدرت تولید به ۲۹۰۰تن در روز رسید و این رقم امروزه قابل وصف می باشد و اگر می خواهید با تولیدات این کارخانه اشنایی بیشتری داسته باشید فایل زیر را از همین جا دانلود کنید.

قیمت بلور کاوه اصفهان

بلور و شیشه تابان

شرکت بلور و شیشه تابان در سال ۱۳۸۲ و در زمینی به بزرگی ۱۷۵۰۰متر مربع و در هشرک صنعتی ساوه در کنار دیگر واحد های تولید این برند .راه اندازی شد. در اولین هدف از راه انداری این شرکت، تولید انواع شیشه های مشجر و فلوت ان هم با کاربرد های ویژه و مشخص می باشد و سپس تولید در زمینه انواع جار و بطری به فاز دوم گسترس تولیدات این شرکت رقم خورد.

این شرکت در زمینه تولید ظروف بلور رومیزی که قابلیت استفاده در اشپزخانه را نیز دارد یکی از بی رقیب ترین تولیدکنندگان در ایران می باشد که برخی از محصولات خود را که در زیر به انها اشاره می کنیم به صورت عمده در اخیتار همه خریداران قرار می دهد .

  • انواع بانکه از سایز ۲۵۰تا ۱۵۰۰سی سی
  • انواع بطری های اب ساده و چاپی
  • و….

هم چنین می توانید با استفاده از فایل زیر به همه محصولات تولید شده در این کارخانه دسترس داشته باشید.

قیمت بلور کاوه اصفهان

توسعه بلور کاوه

هدف از راه اندازی این واحد از تولید ظروف بلور در همان ایتدا شاید بی نیاز کردن بازار داخلی از اجناسی می باشد که توانایی تولید ان در اختیار چند کشور محدود در دنیا می باشد بوده است یکی از ظروف و لوازمی که امروزه از مشتریان بسیار خوبی برخوردار می باشد انواع جا شمعی شیک می باشد که می توان به خاطر زیبایی این محصولات و کاربرد های فراوان ان دلیل خرید زیاد انها هستند

محصولاتی چون گیلاس ها یا جام که به ظروف بلور نازک معروف می باشند و یا انواع نیم لیوان و لیوان های پایه دار از تولیدات این شرکت می باشد و برای اشنایی با نام و نشان هر کدام می توانید کامل ترین لیست قیمت توسعه بلور کاوه را دانلود کنید.

قیمت بلور کاوه اصفهان

کارخانه بلور کاوه

کارخانه بلور کاوه سومین واحدی بود که در شهر ساوه شروع به فعالیت در زمینه تولید ظروف بلوری نمود ولی هم اکنون می توان ان را به بزرگترین انها نام برد که می تواند سود و ارز و اشتغال افرینی بسیاری را برای کشور و صاحبان ان داشته باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید بلور کاوه

خرید بلور کاوه از کارخانه

خرید بلور کاوه از کارخانه ایا برای همه خریداران امکان پذیر می باشد؟ چگونه کسانی …