مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / بلور کاوه / قیمت بلور کاوه
قیمت بلور کاوه

قیمت بلور کاوه

قیمت بلور کاوه را چگونه می توان بدست اورد؟ ایا جهت خرید محصولات این شرکت حتما باید به روش سنتی مراجعه به بازار های بلور فروشان، مراجعه کرد و یا اینکه می توان از روش های اینترنتی و انلاین نیز استفاده نمود؟

چه عواملی در قیمت بلور کاوه تاثیر مستقیم دارند؟ ایا می توان گفت که پارامتر هایی که در قیمت گذاری بلور نوری تازه و اصفهان تاثیر دارند در ظروف کاوه نیز عاملی برای افزایش یا کاهش قیمت می باشند؟

قیمت بلور کاوه

لیست قیمت بلور کاوه

خوشبختانه شرکت بلور و شیشه کاوه یکی از موفق ترین کارخانه های ظروف بلوری در کشور می باشد که این امر را مدیون چند عامل می باشد که قیمت یکی از انها است. اما در کنار این پارامتر باید به موضوع دیگر نیز اشاره داشت که شاید در زاویه ای مخفی  شده است ولی مهم ترین تاثیر را در فروش دارا می باشد و ان هم سیستم فروش کارخانه می باشد.

در کارخانه هایی چون بلور اصفهان و نوری تازه، برخی خانواده ها در انحصار هر نماینده ای می باشد و برای خرید نیز صرفا باید به همان نماینده مراجعه کنید و این یعنی اینکه محصول انحصاری است و قیمت تنها در اختیار همان نماینده می باشد.

اما در امر فروش بلور و شیشه کاوه، هیچ محصولی در اختیار هیچ نماینده ای نیست و همه نماینده ها صرفا وظیفه فروش را در اختیار دارند در این نوع از فروش است که سیستم مشتری مداری خود را نمایان می کند و این مشتری می باشد که انتخاب کند با چه نماینده ای خرید داشته باشد.

قیمت بلور کاوه

نمایندگی بلور کاوه در بیرجند

استان بیرجند یکی از شهرستان هایی می باشد که فاصله زیادی با دو مرکز خرید و فروش بزرگ بلور و شیشه یعنی بازار های بلور فروشان در دو استان اصفهان و تهران را دارد و لذا خرید عمده برای خریدارات بسیار سخت می باشد و باید ساعت ها مسیر را تحمل کنند تا به این دو شهر مراجعه کنند و در نهایت شاید موفق به خرید با قیمت مناسب نشوند.

از جمله کارخانه های بزرگ تولیدکننده جاشمعی کنار سالنی سه سایز و بلور و شیشه در ایران که شامل بلور های نشکن و معمولی می باشند می توان به چند شرکت بزرگ زیر اشاره داشت.

اما اگر بتوانند به نمایندگی بلور کاوه در بیرجند مراجعه کنند، قطعا خرید بهتری خواهند داشت که اگر نمی توانند بصورت مستقیم با این مرکز در ارتباط باشید کافی است با ما در مجموعه اراد کریستال در ارتباط باشید تا خرید عمده و خرده خود را با قیمت کارخانه انجام بدهید.

قیمت بلور کاوه

عمده فروشی ظروف بلور در شیراز

یکی از ظروف و لوازمی که امروزه از مشتریان بسیار خوبی برخوردار می باشد انواع جا شمعی شیک می باشد که می توان به خاطر زیبایی این محصولات و کاربرد های فراوان ان دلیل خرید زیاد انها هستند و این خرید بالا و تقاضا از سمت خریداران سبب شده است تا در نقاط مختلف کشور، تولید های کوچک و بزرگ مشول به تولید انواع مختلف از محصولاتی با این جنس باشند.

بسیاری از خریداران نیز تمایل دارند تا بتوانند خرید خود را از مرکزی انجام بدهند که هم تنوع کاری فوق العاده ای داشته باشد و هم اینکه، قیمت های فروش انها بسیار بهتر از فروشگاه های موجود در بازار بلور فروشان باشند.

قیمت بلور کاوه

صادرات بلور کاوه به بازار های جهانی

ظروف بلور و شیشه تولید برند کاوه از جمله محصولاتی می باشد که از بازار فروش بسیار بالایی نه تنها در داخل کشور بلکه در بازار های جهانی برخوردار می باشد. صادرات بلور کاوه به کشور های همسایه بخصوص عراق و افغانستان و پاکستان، و سپس به سایر نقاط جهان، انجام می شود و خریداران بسیار زیادی نیز در سایر کشور ها خواهان محصولات این شرکت هستند.

عوامل متعددی باعث شده است تا شاهد این استقبال از خریداران باشیم که مهم ترین انها، موارد زیر هستند.

  • قیمت پایین
  • متنوع بودن در تولید
  • دسترسی بسیار اسان به کارخانه و خرید محصولات
  • حمل و نقل بسیار پایین
  • و…
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت بلور کاوه اصفهان

قیمت بلور کاوه اصفهان

قیمت بلور کاوه اصفهان را می خواهید ولی قبل از ان باید بدانید که این …