مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / بلور / لیست قیمت بلور اصفهان در بازار بلور فروشان
لیست قیمت بلور اصفهان

لیست قیمت بلور اصفهان در بازار بلور فروشان

لیست قیمت بلور اصفهان را در کوتاه ترین زمان ممکنی که می توانید فکر کنید و آن هم بدون حضور شما در بازار های بلور فروشان و حتی خارج شدن از منزل خود می توانید بدست آورید واحد فروش محصولات کارخانه قندان میناکاری پایه دار حتی با در نظر گرفتن شرایط ویژه و ارائه تخفیف جذاب برای مشتریان تدابیری اندیشه تا هزینه ارسال سفارشات از محل کارخانه تا محل استقرار مشتریان منجر به افزایش قیمت تمام شده محصولات برای مصرف کننده ها نهایی محصولات در سایر استان های کشور نشود.

لیست قیمت بلور اصفهان بصورت مصور همراه با درج قیمت در برابر هر عکس و در فرمت فایل پی دی اف در ادامه گذاشته شده است و این یعنی اینکه مجموعه اراد کریستال برای ارج نهادن به زمان و وقت خریداران، مسیر خرید بلورجات ایرانی را کوتاه تر می کند.

اسان ترین راه دریافت لیست قیمت بلور اصفهان

یکی از دغذغه های بسیار زیاد برای آن دسته از خریداران و مشتریانی که نمی توانند بصورت عمده یعنی یک ماشین خاور خرید داشته باشند این است که چگونه می توانند همین خرید های خرده خود را نیز با مناسب ترین قیمت خریداری کنند.

لذا ما در بزرگترین مرکز پخش و فروش بلور های ایرانی بخصوص بلور کاوه و اصفهان و بلور نوری تازه، بر آن شدیم تا با فروش و معرفی محصولات این کارخانه ها بر بستر اینترنت، بتوانیم زمینه خرید هر خریداری را با همان قیمت در اصفهان فراهم کنیم.

لیست قیمت بلور اصفهان

کانال تلگرامی بلور و شیشه اصفهان

هم اکنون هر مشتری که حتی در دور دست ترین نقطه از استان اصفهان و تهران هم قرار داشته باشد می تواند با عضویت در کانال تلگرامی زیر که در راستای معرفی محصولات تولید شده در شرکت بلور و شیشه اصفهان راه اندازی شده است عضو گردد و از آخرین اخبار و اطلاعات و حتی به روز ترین لیست قیمت خرید و فروش بلور و شیشه اصفهان اطلاع داشته باشد.

isfahanglassind@

لیست قیمت بلور اصفهان

نمایندگی فروش بلور اصفهان در اصفهان

با توجه به اینکه کارخانه بلور و شیشه اصفهان در استان اصفهان واقع می باشد لذا اگر بتوانید خرید های خرده خود را از این نمایندگی انجام بدهید قطعا قیمت نهایی در خرید شما با درصد تخفیف بیشتری همراه خواهد بود.

در واقع بارزترین ویژگی محصولات بلور و جاشمعی کنار سالنی در مقایسه با انواع نمونه های داخلی، زیبایی ظاهری این محصولات می باشد.

اما در نظر داشته باشید که خرید های عمده بلور اصفهان را فرقی نمی کند که از کدام نمایندگی خرید داشته باشید چرا که تمامی بارگیری ها از کارخانه انجام می شود و این خریداران هستند که باید شرایط فروش هر نماینده ای را بررسی کنند.

لیست قیمت بلور اصفهان

خرید اینترنتی و عمده بلور اصفهان

متاسفانه امروزه در کشور ما اگر بگوییم خرید اینترنتی داشته باشید بسیاری از افراد بر این باور هستند که تنها می توان خرید های خرده و تکی را از سایت یا فروشگاه های آنلاین خریداری نمود در حالکیه ما سیستم فروش عمده را نیز با بهترین روش در بستر اینترنت پیاده سازی نموده ایم.

ما با مصور سازی کاتالوگ بلور اصفهان و قرار دادن عکس و قیمت در کار هم مسیر خرید را برای خریداران بسیار کوتاه نموده ایم.

لیست قیمت بلور اصفهان

قیمت لیوان شیشه بلور اصفهان

از باکیفیت ترین لیوان های شیشه ای تولید شده در کشور قطعا می توان به تولیدات کارخانه بلور و شیشه اصفهان اشاره داشت که به دو صورت دسته دار و بدون دسته تولید و به بازار با مدل های زیر عرضه می شوند.

هم چنین تمامی قیمت های لیوان های زیر در لیست قیمت که در ابتدای متن قرار داده شد وجود دارد.

  • لیوان دسته دار دی
  • لیوان حریر
  • لیوان رزیتا
  • لیوان ماگ سالوادور
  • لیوان لیندا
  • لیوان یاقوت
  • لیوان توسکا
  • لیوان پانیذ
  • لیوان امپراطور
  • لیوان مونتانا
لیست قیمت بلور اصفهان

قیمت سرویس بلور اصفهان

در مورد قیمت های سرویس های تولید شده در کارخانه بلور اصفهان باید قبل از خرید مدل و نوع سرویس خود را مشخص کنید و حتی میزان خرید خود را باید در نظر داشته باشید چرا که هر کدام در قیمت خرید تاثیر دارد.

  • سرویس غذا خوری
  • سرویس پذیرایی
لیست قیمت بلور اصفهان

قیمت بلور فلورانس اصفهان

بلور اصفهان مدل فلورانس یکی از زیباترین و کامل ترین سرویس های پذیرایی بلور ایرانی می باشد که فروش فوق العاده ای دارد و از آن در موارد بسیاری چون شامپاینی و… نیز استفاده می شود.

جهت دریافت قیمت اقلام موجود در سرویس پذیرایی فلورانس بلور اصفهان می توانید از لیست قیمت و موجودی کارخانه بلور اصفهان استفاده کنید.

  • نیم لیوان فلورانس
  • پیش دستی
  • کاسه ۱۰ و ۱۲
  • کاسه میوه خوری و آجیل خوری
  • قاب شیرینی خوری و…
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت عمده بلور کاوه

قیمت عمده بلور کاوه فروردین ماه۱۴۰۳

قیمت عمده بلور کاوه در فروردین ماه۱۴۰۳ نبست به اسفند سال قبل تغییر کرده است؟ …