مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / بلور شیشه / مرکز فروش عمده بلور و شیشه
مرکز فروش عمده بلور و شیشه

مرکز فروش عمده بلور و شیشه

مرکز فروش عمده بلور و شیشه در کدام یک از استان های کشور وجود دارد؟ انواع ظروف بلوری که در بازار وجود دارند را می دانید؟ ما در این مقاله قصد داریم انواع آن را برای شما عنوان کین.

تاریخچه بلور و شیشه در ایران بر می گردد به یک قرن پیش جایی که اولین بار در شهر تهران اولین کارخانه بلور سازی شروع به فعالیت کرد و رفته رفته محصولات خود را گسترش داد. هم چنین اگر بخواهیم نگاهی به کیفیت تولیدات در این چند سال اخیر بپردازیم این را مشاهده می کنیم که کیفیت ساخت همیشه جزو اولین ملاک های تولید کنندگان ایرانی بوده و همیشه در سطح جهان کیفیت بلور های ایرانی زبانزد ملت ها مختلف بوده است.

واحد فروش محصولات کارخانه قندان میناکاری پایه دار حتی با در نظر گرفتن شرایط ویژه و ارائه تخفیف جذاب برای مشتریان تدابیری اندیشه تا هزینه ارسال سفارشات از محل کارخانه تا محل استقرار مشتریان منجر به افزایش قیمت تمام شده محصولات برای مصرف کننده ها نهایی محصولات در سایر استان های کشور نشود.

انواع بلور و شیشه با کیفیت

یکی از مهم ترین عواملی که باعث می شود محصولات فروش خوبی را تجربه نکنند. عدم تنوع در محصول است. به عنوان مثال ما در شرکت های تولیدی انواع بلور و شیشه هدف کار را بر این مبنا قرار داده ایم که جذب حد اکثری مشتری را برای خود رقم بزنیم. این اتفاق رقم نخواهد خورد الا زمانی که ما نیاز سلایق مختلف را در امر تولید بر طرف کنیم. از جمله این موارد تولید انواع بلور و شیشه است. در مرکز فروش عمده بلور و شیشه انواع آن مشاهده می شود که رایج ترین آن ها عبارتند از:

  1. لوازم برقی منزل
  2. ظرف های فلزی
  3. سرویس های قاشق و چنگال
  4. لوازم پلاستیکی آشپزخانه
  5. وسایل دکوری منزل
  6. سرویس های چینی
  7. ظرف های کریستالی
  8. سرویس های بلور و شیشه
  9. و …

مرکز فروش عمده بلور و شیشه

مرکز فروش عمده بلور و شیشه

مرکز فروش عمده بلور و شیشه به مشتریان کمک می کند تا بتوانند محصول مورد نظر خود را در یک مکان مشخص و بدون سر درگمی پیدا کنند و خرید خود را انجام دهند. هم چنین مرکز فروش عمده بلور و شیشه سبب ارزان تر شدن و ثابت ماندن قیمت ها می گردد چرا که دیگر فروشندگان نمی توانند سرخود قیمت ها را تغییر دهند و در صورت انجام این کار مشتریان خود را از دست خواهند داد.

در ایران مرکز فروش عمده بلور و شیشه زیادی وجود دارد که از جمله مهم ترین آن ها شهر اصفهان و تهران هستند. اگر بخواهیم تعداد دیگری از این استان ها را نام ببریم عبارتند از:

  1. استان فارس
  2. استان خراسان رضوی
  3. استان خراسان شمالی
  4. استان خراسان جنوبی
  5. استان سیستان و بلوچستان
  6. استان آذربایجان شرقی
  7. استان آذربایجان غربی
  8. استان اردبیل
  9. استان گیلان
  10. استان مازندران
  11. استان گلستان
  12. استان کرمان
  13. استان یزد
  14. استان البرز
  15. استان قم
  16. استان همدان

مرکز فروش عمده بلور و شیشه

بازار فروش بلور و شیشه

از زمانی که مرکز فروش عمده بلور و شیشه در استان های مختلف کشور باب شده است بازار فروش ان محصول نیز افزایش یافته است. تا ده سال پیش برای خرید یک بلور ساده می بایست به شهر های بزرگ مسافرت کرد اما خوش بختانه رون صعودی تولیدات و روند افزایشی مشتریان سبب شده است که ما شاهد این موضوع باشیم که محصولات ما نظیر بلور و شیشه بازار پر رونقی را داشته باشند.

هم چنین اگر بازار فروش بلور و شیشه خوب و پر رونق باشد به اقتصاد کشور هم کمک می کند و به طبع آن بسیاری از جوانان ما مشغول کار خواهد شد و درآمد زایی برای چندین خانواده ایرانی رقم خواهد خورد.

مرکز فروش عمده بلور و شیشه

فروش بلور و شیشه با کیفیت

این یک اصل کلی در تجارت است که محصول اگر با کیفیت باشد راه فروش خود را پیدا خواهد کرد. این کاملا درست است و شما نمی توانید بگویید من محصولی را تولید می کنم که قیمت و زیبایی مناسبی دارد ولی کیفیت خیر و با فروش عمده مواجه شوید.

در واقع بارزترین ویژگی محصولات بلور و جاشمعی کنار سالنی در مقایسه با انواع نمونه های داخلی، زیبایی ظاهری این محصولات می باشد.

ابدا به این صورت نیست و محصول مورد نظر ما حتما می بایست از کیفیت لازم برخوردار باشد.

مرکز فروش عمده بلور و شیشه

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید شیشه و بلور اصفهان

خرید شیشه و بلور اصفهان با کمترین قیمت

خرید شیشه و بلور اصفهان را اگر به صورت عمده و ماشین خاوری دارید بهتر است از نمایندگی های رسمی و عاملیت های مجاز فروش کارخانه بلور اصفهان و نوری تازه انجام بدهید تا هم از کمترین قیمت که همان لیست قیمت کارخانه می باشد برخوردار شوید و هم اینکه بتوانید جوایز در نظر گرفته شده را نیز در اختیار بگیرید.