مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / بلور نوری تازه / کاتالوگ محصولات نوری تازه
کاتالوگ محصولات نوری تازه

کاتالوگ محصولات نوری تازه

کاتالوگ محصولات نوری تازه را می توانید در ادامه همین مطالب دانلود کرده و از مزیت های فوق العاده ای که مجموعه اراد کریستال در ان برای شما فراهم کرده است بهترین استفاده را داشته باشید.

قیمت بلور نوری تازه و جاشمعی مکرومه جزوء باکیفیت ترین و عالی ترین بلورجات ایرانی می باشد را می توانید بصورت عمده از بزرگترین مرکز پخش این ظروف زیبا دریافت کنید.

داشتن کاتالوگ محصولات نوری تازه می تواند زمینه ساز اشنایی بیشتر خریداران با همه محصولات تولید شده در شرکت باشد چرا که قیمت به نسبت بیشتر ظروف بلور نوری تازه در مقایسه با سایر بلوریجات ایرانی، باعث می شود تا همه نمونه ها در یک فروشگاه موجود نباشد.

کاتالوگ محصولات نوری تازه

کاتالوگ محصولات نوری تازه با قیمت

پیدا کردن همه قیمت های ظروف بلور نوری تازه کاری بسیار سخت و دشوار خواهد بود بخصوص برای کسانی که هیچ گونه اطلاعاتی از نمایندگان فروش کارخانه، مکان شرکت و یا اصل فردی تازه کار می باشند.

بدون شک باید این خریداران از شهرستان های مختلف به نمایندگی های فروش در تهران مراجعه کنند با تک تک انها ملاقات داشته باشند  با صرف هزینه و زمان بسیار زیاد، شاید بتوانند اطلاعات اولیه مورد نیاز خود را بدست اورند.

اما ما در بزرگترین مرکز پخش و فروش عمده ظروف بلور ایرانی، بر ان شده ایم تا برای ارج نهادن به وقت و نیاز خریداران، اقدام به درست نمودن یک کاتالوگ تصویری از همه محصولاتی که در بازار داخلی به فروش می رسند کرده ایم تا مشتری بدون کمترین هزینه ای بتواند همه اطلاعات مورد نیاز را بدست اورد.

کاتالوگ محصولات نوری تازه

کانال تلگرامی شرکت بلور نوری تازه

با اینکه می توانید از مزیت کاتالوگ محصولات نوری تازه که تنظیم شده از سمت اراد کریستال می باشد ولی در نظر داشته باشید که ویرایش کاتالوگ در طول سال، کمتر از انگشتان یک دست نیز می باشد و برای اینکه بتوانید از جدیدترین محصولات شرکت اطلاع داشته باشید بدون شک عضویت در کانال تلگرامی زیر می باشد.

NORITAZEHGLASSIND@ کانال تلگرامی محصولات بلور نوری تازه
کاتالوگ محصولات نوری تازه

بلور و کریستال نوری تازه محصول باکیفیت ایرانی

از نظر کیفیتی می توان گفت که محصولات نوری تازه در رده دوم بهترین ظروف بلور ایرانی جایگاه خود را بدست اورده است و اولین تولید کننده باکیفیت ترین کار در ایران، مربوط به بلور اصفهان می باشد.

تولیدات شرکت بلور نوری تازه بیشتر به صورت خانواده ای تولید می شوند و تلاش شده است تا بتواند جاشمعی تزیینی کامل و یکدست را تولید کند.

اما از نظر طراحی و تولید و زیبا بودن محصول، بدون شک بی رقیب ترین جایگاه را خواهد داشت و بسیاری از خانم ها و افراد سخت پسند را می تواند از بابت خرید جنس مرغوب ایرانی خاطر جمع کند.

کاتالوگ محصولات نوری تازه

نمایندگی بلور نوری تازه در شیراز

ظروف بلور نوری تازه در طرح های مختلف تولید می شوند که می توان به انواع پایه دار و بدون پایه، گرد و مریعی اشاره داشت و این تنوع بسیار بالا سبب شده است تا بتوان، محصولات بلور نوری تازه قابلیت استفاده در مراسم های رسمی و مهمی چون مهمانی را داشته باشد و تنها برای مصارف روزانه به کار گرفته نشود.

تولیدات این شرکت را می توان به دو نوع طرح دار و ساده دسته بندی نمود و این ظرح ها عاملی شده است تا بتوان مصرف کنندگان و مخاطبان سنتی و مدرن را در کنار هم نگه داشته و  زمینه ساز فروش بیشتر را فراهم کند.

لذا اگر قصد خرید بدون واسطه بلور نوری تازه را با مناسب ترین قیمت ممکن در بازار داشته باشید بدون شک بهترین گزینه ارتباط با نمایندگی ها می باشد و در نظر داشته باشید که خرید از درب کارخانه به دلیل عدم فروش درب شرکت انجام نمی شود.

کاتالوگ محصولات نوری تازه

کریستال لیزا موری با صرفه ترین سرویس پذیرایی

شرکت بلور نوری تازه تنها در زمینه تولید ظروف بلوری فعال نمی باشد بلکه با در اختیار داشتن دستگاه های مورد نیاز برای تولید ظروف کریستال باکیفیت و مرغوب، و هم چنین بودن مواد اولیه با بهترین درجه خالصی در کشور، توانسته است کریستال هایی را با برند لیزا موری نیز به بازار عرضه کند.

خانواده های کریستال لیزا موری به شرح زیر می باشند.

  • لیزا موری خانواده رنسانس
  • خانواده الیزه لیزا موری
  • سرویس پذیرایی ورسای
  • پالادیوم
  • ایندکس
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com