مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / بلور اصفهان / فروش پارچ بلور اصفهان به صورت عمده
فروش پارچ بلور

فروش پارچ بلور اصفهان به صورت عمده

فروش پارچ بلور اصفهان همراه با سرویس لیوان در مدلهای مختلفی چون الماس، پرنس، سیمین، ناز به صورت فله، عمده و کادو در این مرکز فروش که در زمینه پخش و توزیع انواع ظروف بلور تولید کارخانجات بلور و شیشه اصفهان و کاوه به صورت عمده و فله فعالیت دارد انجام می شود.

محصولات کارخانه تولید لیوان میناکاری فانتزی زنگان متناسب با نیاز مشتری و بودجه مشتری طراحی و تولید می شوند. از نمونه محصولات کارخانه بلور زنگان می توان به انواع پارچ و لیوان اشاره کرد.

در بازار بلورجات ایران، جزو یکی از پرمصرف ترین ظروف است که در سایزها و مدلهای مختلف تولید می شود و خریداران می توانند با توجه به نیاز و سلیقه خود، یکی از آنها را انتخاب کنند. حال اگر قصد دارید در میان انبوه تولیدات پارچ با برند های مختلف چون اصفهان، کاوه و نوری تازه به خرید و فروش بپردازید با ما همراه باشید.

فروش پارچ بلور

فروش پارچ بلور اصفهان

فروش پارچ بلور اصفهان در این فروشگاه اینترنتی به دو صورت فله و کادویی می باشد. اما بهتر است قبل از هرگونه خرید ابتدا با انواع مختلف پارچ های بلوری که در کارخانه بلور و شیشه اصفهان تولید می شوند آشنا شوید تا بتوانید یک خرید آگاهانه برای رفع نیازهای خریداران خود داشته باشید.

انواع پارچ بلور اصفهان:

  • پارچ بدون درپوش پلاستیکی
  • پارچ با درپوش پلاستیکی

انواع مدل پارچه بلور اصفهان بدون درپوش پلاستیکی:

  1. پارچ مرجان کد ۷۲۰
  2. پارچ یاقوت کد ۷۲۲

انواع مدل پارچ بلور اصفهان با درپوش پلاستیکی:

  1. پارچ ناز کد ۷۲۱
  2. پارچ الماس کد ۷۱۸
  3. پارچ مانیسا کد ۷۲۴
  4. پارچ سیمین کد ۷۲۳
  5. پارچ پرینس کد ۷۲۸
  6. پارچ مونالیزا کد ۷۲۵

خرید پارچ و لیوان بلور اصفهان

پارچ و لیوان دو ظرفی هستند که هیچگاه نمی توان انها را بدون هم در نظر گرفت پش انتخاب یک دست پارچ و لیوان زیبا و شکیل می تواند بسیار مهم باشد. برای نو عروسان یا حتی استفاده در مهمانی ها، اگر پارچ و لیوان شما ست و هم شکل باشد می تواند تاثیر بسیار زیادی در پذیرایی داشته باشد که خانم های خانه دار بر این موضوع واقف هستند لذا در انتخاب یک سرویس پارچ و لیوان و ست نمودن آن با سایر وسایل بسیار دقت می کنند.

پارچ و لیوان بلور و جاشمعی چینی نیز امروزه جایگاه بسیار ویژه ای در میان همه افراد پیدا نموده است و اگر از نظر مالی بتوانند خرید کنند قطعا، پارچ و لیوان بلور و جا شمعی اولین انتخاب هر خانم برای منزل خود می باشد. اطلاع داشتن از نمونه های مختلف سرویس های پارچ و لیوان قبل از خرید می تواند کار خرید را راحت تر کند. فروش انواع سرویس پارچ و لیوان بلور اصفهان توسط این سایت اینترنتی انجام می شود.

لینک کانال تلگرام محصولات بلور و شیشه اصفهان

لینک کانال تلگرام محصولات بلور و شیشه اصفهان

جهت مشاهده نمودن محصولات مختلف کارخانه بلور و شیشه اصفهان( سرویس پارچ و لیوان) می توانید از کانال تلگرام زیر استفاده کنید.ISFAHANGLASSIND@

مشخصات فیزیکی انواع پارچ بلور اصفهان:

فروش پارچ بلور

فروش پارچ بلور

فروش پارچ بلور

فروش پارچ بلور

فروش پارچ بلور

فروش پارچ بلور

فروش پارچ بلور

فروش پارچ بلور

معرفی بهترین تولید کنندگان پارچ بلور در ایران

کافی است در بازار بلور و شیشه شهر خود گشتی بزنید. مشاهده خواهید کرد که نام دو کارخانه بلور و شیشه اصفهان و بلور و شیشه کاوه جزو پر فروش ترین آنها خواهد بود و این نشان دهنده این موضوع می باشد که کارخانجات بلور اصفهان و کاوه بهترین نوع پارچ را با قیمت های مختلف و کیفیت مطلوب تولید و به بازار عرضه می کنند.

فروش پارچ بلور

خرید پارچ بلور اصفهان از فروشگاه اینترنتی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید اگر بخواهید هرگونه ظروف بلور و شیشه را  به صورت عمده خرید کنید و بخواهید در بازار های سنتی و مراکز فروش حضوری این خرید خود را انجام بدهید باید هزینه و زمان بسیار زیادی را خرج کنید تا بتوانید قیمت مناسب را تهیه کنید اما فروشگاه های اینترنتی امروز باعث شده اند تا بتوانید در منزل یا محل کار خود بهترین فروشندگان هر محصولی را پیدا کنید با آنها ارتباط بگیرید و به راحتی بتوانید با دریافت لیست قیمت ها و مقایسه آنها با یکدیگر دست به بهترین خرید بزنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت محصولات بلور اصفهان

قیمت محصولات بلور اصفهان خرداد۱۴۰۲

قیمت محصولات بلور اصفهان در خرداد ماه۱۴۰۲ را می توانید در ادامه همین متن به …