مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
دوشنبه , اردیبهشت ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / بلور / بلور زنگان قیمت خرید فروردین ماه۱۴۰۳
بلور زنگان قیمت خرید

بلور زنگان قیمت خرید فروردین ماه۱۴۰۳

بلور زنگان و کاوه، اصفهان و نوری تازه، ساکورا و این کریستال قیمت خرید محصولات خود را برای فروردین ماه۱۴۰۳ اعلام نمودند.

اگر قصد دارید که از محصولات بلور زنگان قیمت خرید ان در اولین ماه از سال جاری اطلاع پیدا کنید پس با ما در مجموعه اراد کریستال و این متن همراه باشید چرا که به روزترین لیست قیمت محصولات کارخانه بلوریجات ایرانی که در بالا هم به برخی از انها اشاره شد می پردازیم.

بلور زنگان قیمت خرید
اردو خوری تیدا کد ۱۳۱۲

محصولات بلور زنگان قیمت خرید

لیست محصولات موجود در کارخانه بلور زنگان با قیمت خرید که در هفته سوم از ماه فروردین۱۴۰۳ اعلام شده است در انتهای این متن به صورت یک فایل پی دی اف قرار داده شده است که شما همراهان عزیز می توانید ان را دانلود کنید.

نکته ای که باید به ان اشاره داشته باشیم و بسیار هم مهم است این است که با توجه به سبک کار این شرکت، کارخانه بلور و شیشه زنگان هر هفته یا هر دو هفته یک بار اعلام موجودی جدید می کند و این اعلام موجودی شامل چند نکته می باشد که در ادامه به ان می پردازیم.

لیست قیمت بلور زنگان فروردین ماه ۱۴۰۳

بلور زنگان قیمت خرید
ظرف یخچالی مستطیل اندیا سایز ۳ کد ۱۷۱۳

فروش بلور زنگان

برای خرید از کارخانه بلور و شیشه زنگان در ابتدا شما باید لیست موجودی شرکت را در دست داشته باشید که در مورد ان در بالا توضیحاتی کوتاه داده شد و نکته ای که می خواستیم به ان اشاره داشته باشیم این است که موجودی هر هفته ممکن است با هفته قبل ان تغییراتی داشته باشد.

نکته دوم هم این است که علاوه بر این که ممکن است یک یا چند محصول از تولید خارج شوند و محصولات جدید یا همان ظروف قبلی تولید شوند می باشد ممکن است حلی در قیمت ها هم تغییراتی داشته باشیم حتی اگر در یک یا دو هفته قبل قیمت همان محصول افزایش قیمت خورده باشد ممکن است دوباره ان کالا را با قیمت جدید به بازار عرضه کنند.

بلور زنگان قیمت خرید
کاسه ۲۳ اندیا بدون درب کد ۱۵۰۵

پیچ بلور شیشه زنگان اینستاگرام تلگرام

ما در مجموعه اراد کریستال تلاش می کنیم که بتوانیم به روز ترین لیست قیمت محصولات بلور زنگان را همراه با موجودی در اختیار شما خریداران به صورت مستقیم و بدون واسطه و برای همگان به نمایش بگذاریم اما بنابر سیاست فروش و اعلام موجودی و قیمت گذاری این شرکت شاید نتوانیم هر هفته قیمت های خود را اپدیت کنیم.

با توجه به موضوع بالا، ما در اراد کریستال تلاش می کنیم که در اوایل هر ماه بتوانیم به روزت ترین یا اخرین قیمت ظروف تولید شده این برند را در اختیار شما قرار بدهیم حال برای ان که دسترسی مستقیم و راحت تری نه تنها به لیست قیمت بلور زنگان بلکه به برند های زیر هم داشته باشید ما در شبکه های اجتماعی اراد کریستال همراهی کنید.

  • بلور اصفهان
  • توسعه بلور کاوه
  • شیشه مظروف یزد
  • گمین گلس
  • بلور نوری تازه
  • ساکورا
  • این کریستال
  • بلور تابان
  • بلور ساچی
بلور زنگان قیمت خرید
ظرف یخچالی دو تیکه اندیا کد ۱۷۱۴

خرید ظروف بلور زنگان

در مجموعه اراد کریستال شما خریداران عزیز می توانید هم به صورت کارتنی و هم به صورت ماشینی و عمده برای خرید ظروف بلور شیشه زنگان اقدام کنید و برای این امر هم می توانید هم قیمت ها را از سایت دریافت کنید و هم برای دریافت موجودی در کانال تلگرام یا روبیکا مجموعه اراد کریستال عضو باشید.

https://www.instagram.com/aradcrystal

https://t.me/aradcrystal

https://rubika.ir/aradcrystal

https://eitaa.com/aradcrystal

https://splus.ir/aradcrystal

https://ble.ir/aradcrystal

بلور زنگان قیمت خرید
ظرف یخچالی دو تیکه اندیا کد ۱۷۱۴

پارچ اکوا بلور شیشه زنگان

در اسفند ماه سال۱۴۰۲ محصولات جدیدی که خط تولید کارخانه بلور زنگان اضافه شد که اولین این گالا ها در این شرکت بود که شامل پارچ ها از نوع دسته دار و بدون درب بودند که در ادامه به اسم و کد هر کدام اشاره می کنیم.

  • پارچ اکوا ساده کد ۱۸۰۰
  • پارچ اکوا لوزی کد ۱۸۰۱
  • پارچ اکوا کندو کد ۱۸۰۲
  • پارچ اکوا خشتی کد ۱۸۰۳
  • پارچ اوین کد ۱۸۰۰
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت عمده بلور کاوه

قیمت عمده بلور کاوه فروردین ماه۱۴۰۳

قیمت عمده بلور کاوه در فروردین ماه۱۴۰۳ نبست به اسفند سال قبل تغییر کرده است؟ …