مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور / قیمت بلور کاوه سال ۱۴۰۱
قیمت بلور کاوه

قیمت بلور کاوه سال ۱۴۰۱

قیمت بلور کاوه و اصفهان گلس و سایر شرکت های بلور ساز ایرانی مانند نوری تازه و زنگان در سال ۱۴۰۱ را از سایت اراد کریستال بدست اورید.

شما همراهان همیشگی مجموعه اراد کریستال می توانید به روز ترین لیست قیمت بلور کاوه را در سال جدید ان هم به تفکیک هر کارخانه و هم چنین توضحاتی مختصر در مورد هر واحد تولیدی در زیر بیان شده است که همراه شما سروران باعث افتخار ما می باشد

قیمت بلور کاوه

لیست قیمت بلور کاوه از درب کارخانه

اگر خواهان دیافت لیست قیمت بلور کاوه می باشد بدون شک با وجود مجموعه اراد کریستال که تواسنته است بزرگترین مرکز فروش بلور ایرانی می باشد دیگر نیازی نیست که به درب کارخانه مراجعه کنید چرا که حضور شخصی درب شرکت، هیچ امیتاز مثبتی برای خریداران داخلی نخواهد داشت.

شرکت بلور و شیشه کاوه برای بازار داخلی هیچ فروش درب شرکتی ندارد و با اعطای نمایندگی به شهرستان مختلف اقدام به فروش محصولات خود می نماید پس نمی توانید لیست قیمتی از درب کارخانه بدست اورید.

https://www.instagram.com/aradcrystal
https://t.me/aradcrystal

قیمت بلور کاوه

شرکت شیشه مظروف یزد

حال در ابتدا فرض کنیم که شما اطلاعات کافی در مورد کارخانه های گروه صنعتی شیشه کاوه که در زمینه بلور کاوه مشغول به فعالیت است داشته باشید پس حتما در جریان می باشید که شرکت شیشه مظروف یزد یکی از واحد های تولیدی زیر نظر گروه صنعتی کاوه می باشد و اکنون نیاز دارید تا لیست قیمت تولیدات شرکت بلور یزد را داشته باشید پس باید درب شرکت بروید و می بینید که هیچ کس پاسخگوی شما نخواهد بود.

ولی ما در اراد کریستال تلاش کرده ایم تا شما دیگر بدون اینکه حتی ا مکان کار خود و محل شکونت خارج شوید، می توانید لیست قیمت شرکت شیشه مظروف بلور یزد را در فایل زیر دانلود کنید.

قیمت بلور کاوه

قیمت محصولات توسعه بلور کاوه

کارخاه توسعه بلور کاوه در ابتدای راه اندازی و دایر شدن توسط گروه صنعتی شیشه کاوه از  همان ابتدا برای رفع نیاز بازار از جنس هایی بوده است که توانایی تولید ان در کارخانه های بلور سازی ایرانی وجود ندارد و از سویی دیگر نیز نیاز بازار داخلی می باشند و برای رفع این نیا نیاز به واردات ان کالا بوده است.

از جمله این ظروف می توان به گیلاس ها و جام های پایه دار، نیم لیوان و لیوان های پایه دار که به بلور نازک معروف می باشند اشاره کرد که اولین بار توسط این واحد تولید از برند کاوه در کشور تولید و به بازار ترزیق شد.

قیمت بلور کاوه

شرکت بلور کاوه ساوه

شرکت بلور و شیشه ساوه نیز از دیگر واحد های تولیدی برند کاوه در زمینه ظروف بلور می باشد که در شهر ساوه و شهرک صنعتی کاوه قرار گرفته است و با توجه به اینکه هم متصل به بلور کاوه است و هم در شهرک صنعتی کاوه شهر ساوه قرار دارد به کارخانه شرکت بلور کاوه ساوه معروف شده است.

محصولاتی که در این واحد تولید و به بازار عرضه می شوند از اولین نمونه های ظروف بلوری رنگی سبز، صورتی و انتیک در ایران بوده است که برای اشنایی با تولیدات ان می توانید لیست قیمت شرکت بلور ساوه را دانلود کنید.

قیمت بلور کاوه

کارخانه بلور و شیشه تابان

شرکت شیشه و بلور تابان با تولید محصولاتی خاص و متفاوت از دیگر واحد های تولیدی بلور کاوه، باعث شده است تا نگاهی خاص و مخصوص برای خرید محصولات این شرکت در نظر گرفته شده شود.

محصولاتی چون بطری و بانکه، کاسه سرویس های یخچالی گرد و مربعی از جمله تولیدات این شرکت می باشد که برای اشنایی با قیمت تولیدات این واحد می توانید لیست قیمت شرکت بلور تابان را دانلود کنید.

قیمت بلور کاوه

کاتالوگ بلور کاوه

محصولات شرکت بلور کاوه به گونه ای زیاد است که شاید جمع کردن نمونه های ان در یک فروشگاه برای فروشنده ان اصلا صرفه اقتصادی نداشته باشد و تنها در نمایندگی های فروش این شرکت است که شاید بتوان نمونه ها را از نزدیک مشاهده نمود.

البته در نظر داشتن که با داشتن لیست قیمت زیر که منحصرا در زمینه معرفی محصولات شرکت بلور کاوه می باشد اشنایی اولیه با تولیدات این کارخانه را بدست اورید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بلور زنگان قیمت خرید

بلور زنگان قیمت خرید فروردین ماه۱۴۰۳

بلور زنگان و کاوه، اصفهان و نوری تازه، ساکورا و این کریستال قیمت خرید محصولات …