مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور / قیمت محصولات بلور اصفهان خرداد۱۴۰۲
قیمت محصولات بلور اصفهان

قیمت محصولات بلور اصفهان خرداد۱۴۰۲

قیمت محصولات بلور اصفهان در خرداد ماه۱۴۰۲ را می توانید در ادامه همین متن به صورت فایل پی دی اف و تصویری با قیمت و سایر مسخصات دانلود کنید.

به روز ترین لیست قیمت محصولات بلور اصفهان در هر ماه از سال را می توانید با همراهی ما در مجموعه اراد کریستال در اختیار داشته باشید و ما برای اینکه شما خریدارا عزیز در راحتی باشید نه تنها قیمت ظروف اصفهان گلس را بلکه سایر شرکت ها چون بلور کاوه، نوری تازه، زنگان و گمین را نیز همیشه اپدیت نموده و برای شما همراهان اماده می کنیم.

قیمت محصولات بلور اصفهان

لیست قیمت محصولات بلور اصفهان خرداد۱۴۰۲

شرکت بلور و شیشه اصفهان در اول هرماه یک لیست قیمت و موجودی در اختیار نمایندگان و واحد صادرات قرار می دهد و هر خریداری که قصد خرید محصولات اصفهان گلس را داد باید در ارتباط با نمایندگان و یا واحد فروش صادرات این موجودی را دریافت و سپس از ان ثبت سفارش کنند.

قیمت محصولات کارخانه اصفهان در ماه خرداد از سال۱۴۰۲ در فایل زیر قرار داده شده است و شما همرامان می توانید با نصب نرم افزار پی دی اف، نسبت به باز کردن ان اقدام کنید.

لیست قیمت محصولات بلور اصفهان خرداد ۱۴۰۲

قیمت محصولات بلور اصفهان

خرید از کارخانه بلور اصفهان

اگر قصد دارید از ظروف اصفهان گلس خرید داشته باشید قطعا یا اطلاع دارید و یا اکنون ما به شما می گوییم که کیفیت محصولات تولیدی در این کارخانه بسیار بالا می باشد و شما از خرید یک کالای ایرانی راضی خواهد بود.

حال که از کیفیت ظروف تولیدی در شرکت بلور اصفهان اطلاع پیدا کردید در مورد نحوه خرید شما نیز اطلاعاتی را می دهیم و ان هم این است که شرکت درب کارخانه فقط برای صادرات فروش انجام می دهد و چنانچه شما بخواهید برای بازار داخلی خرید کنید یا این که با قیمت داخلی بار را خرید کنید و سپس صادرات را انجام بدهید انگاه چون خرید شما با قیمت ریال می باشد لذا باید به سراغ نمایندگان بروید.

قیمت محصولات بلور اصفهان

پیچ بلور اصفهان در تلگرام اینستاگرام

اگر تمایل دارید که از اطلاعات شرکت بلور و شیشه اصفهان همچون تولید یک محصول جدید یا تغییر در قیمت کالا ها و یا سایر اطلاعاتی که شما خریداران باید در جریان ان باشید می توانید با همراهی مجموعه اراد کریستال از طریق شبکه های اجتماعی داخلی روبیکا، ایتا یا سروش و هم چنین تلگرام و ایسنتاگرام، به روز ترین قیمت ها را داشته باشید.

قابل ذکر است که شما سروران با همراهی مجموعه اراد کریستال، نه تنها می توانید به قیمت محصولات شرکت اصفهان گلس دسترسی داشته باشید بلکه اطلاعات بلوری شرکت های زیر را نیز خواهد داشت.

  • بلور کاوه
  • مظروف یزد
  • توسعه بلور
  • شیشه تابان
  • ساکورا گلس
  • بلور نوری تازه
  • این کریستال
  • گمین گلس

https://www.instagram.com/aradcrystal
https://t.me/aradcrystal

قیمت محصولات بلور اصفهان

سرویس پذیرایی تویو ایواکی محصول بلور اصفهان

خانواده تویو ایواکی جدید ترین سرویس پذیرایی تولید شده در شرکت بلور اصفهان می باشد که طرح ان الهام گرفته از باور های ژاپنی ها می باشد و نوع بسته بندی ان نیز به گونه ای است که شما را به یاد محصولات ان کشور خواهد انداخت.

در مورد خانواده تویو ایواکی می توان گفت که، از نوع پذیرایی در دو نوع پایه دار و بدون پایه تولید و به بازار عرضه می شوند که لیست قیمت، عکس و تعداد در کارتن برای هر ایتم نیز در فایل اول متن قرار داده شده است.

این سرویس تا اردیبهشت ۱۴۰۲ شامل محصولات زیر می باشد:

  • پیش دستی
  • کاسه کوچک سایز ۱۳
  • قندان
  • پارچ و لیوان
  • کاسه بزرگ ، نیم گود و قاب شیرینی خوری در دو نوع پایه دار و بدون پایه

قیمت محصولات بلور اصفهان

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بلور زنگان قیمت خرید

بلور زنگان قیمت خرید فروردین ماه۱۴۰۳

بلور زنگان و کاوه، اصفهان و نوری تازه، ساکورا و این کریستال قیمت خرید محصولات …