مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور / قیمت محصولات زنگان گلس زنجان
قیمت محصولات زنگان گلس

قیمت محصولات زنگان گلس زنجان

قیمت محصولات زنگان گلس و بلور نومینا لرستان را می توانید از سایت اراد کریستال یا کانال تلگرامی بلور زنجان بدست اورید.

قیمت بلور نوری تازه و جاشمعی مکرومه جزوء باکیفیت ترین و عالی ترین بلورجات ایرانی می باشد را می توانید بصورت عمده از بزرگترین مرکز پخش این ظروف زیبا دریافت کنید.

شما خریداران می توانید در کوتاه ترین مسیری که حتی می توانید فکر کنید به روز ترین لیست قیمت محصولات زنگان گلس را از طریق مجموعه اراد کریستال بدست اورید.

قیمت محصولات زنگان گلس

لیست قیمت محصولات زنگان گلس

شاید شما دوست داشته باشید که برای دریافت قیمت محصولات زنگان گلس تمایل داشته باشید که به درب کارخانه مراجعه کنید و ابتدا قیمت را دریافت کنید و سپس اقدام به خرید کنید.

در ابتدا باید توجه داشته باشید که بسیاری از شرکت ها هیچ گاه هیچ فروشی را درب کارخانه به خریداران داخلی انجا نمی دهند و صرفا برای مشتری هایی صادراتی هست که می توان از خرید درب کارخانه استفاده نمود.

حال فرض کنیم که شما می خواهید به درب شرکت بروید در ابتدا باید ادرس شرکت را داشته باشید  و سپس باید بدانید که واحد فروش ایا در کارخانه می  باشد و یا خیر؟

قیمت محصولات زنگان گلس

کارخانه زنگان گلس کجاست

کارخانه زنگان گلس که در کشور نام های دیگری نیز دارا است به بلور زنگان و زنجان یا کریستال و شیشه زنگان پارس سطانیه معروف هستند و برخی از خریداران نیز هر کدام را بیان می کنند و همان گونه که نیز مشخص است در استان زنجان نواقع شده است و محصولاتی را تولید می کند که نمونه های ان از نظر کیفیتی قابل قبول می باشد ولی از نظر قیمتی نمی توان باکیفیت ان مقایسه کرد و قیمت به نسبت کیفیت بالاتر است.

قیمت محصولات زنگان گلس

شرکت تولید شیشه زنگان گلس

اما در شرکت شیشه زنگان پارس چه تولیداتی هست و این که برای خرید جه مسیری را باید در پیش گرفت. تولیدات این کارخانه همه شامل موارد زیر است ولی باید در نظر داشته باشید که همه این محصولات هم زمان تولید نمی باشند و برای دریافت موجودی باید با واحد فروش ارتباط بگیرید.

  • لیوان های اکوا و ماکایو در طرح های لوزی، کندو، خشتی و لوزی
  • نیم لیوان های راشل، پاشا، مارینا، بللو، اوا
  • کاسه های ارکید ۱۳ماست خوری، ۱۶ مخصوص ابگوشت، ۲۱و۲۴
  • ظروف یخجالی گرد اندیا و کالیستا
  • سرویس پذیرایی سیسیلی
  • لیوان های اب خوری ساده لیون، نیزه ای، الماس و دایموند ساده و چاپی
  • تابه های زرین، ایلیا و پارما
  • پیتزا خوری و…
قیمت محصولات زنگان گلس

کانال تلگرام بلور زنگان

حال که دانستید که شرکت بلور شیشه زنگان پارس سطانیه چه محصولاتی را تولید و به بازار عرضه می کنند و یا این که دانستید که از چه مسیر هایی می توانید به روز ترین لیست قیمت را بدست اورید و هم چنین دریافتید که چه محصولاتی در این کارخانه تولید و به بازار عرضه می شود اکنون به مرحله مشاهده می رسید.

تولیدات شرکت بلور نوری تازه بیشتر به صورت خانواده ای تولید می شوند و تلاش شده است تا بتواند جاشمعی تزیینی کامل و یکدست را تولید کند.

برای مشاهده تولیدات این شرکت نیز یک مسیر کوتاه و اسان وجود دارند و ان هم کانال تلکرامی معرفی محصولات بلور ایرانی می باشد که توسط اراد کریستال اداره می شود. چرا که با عضویت در این کانال می توانید از امتیاز های زیر نیز برخورارد شوید

  • اطلاع از تولید یک کالای جدید
  • بدست اورن اطلاعات ان محصول
  • دریافت موجود کارخانه و انبار جهت سفارش
قیمت محصولات زنگان گلس

سایت شیشه بلور زنگان

البته برای دریافت قیمت محصولات کارخانه های بلور زنگان، یا بلور کاوه و اصفهان و نوری تازه و لرستان نومنیا  یا گمین گلس نیز می تواند علاوه بر پیج و کانال های تلگرامی از سایت های اینترنتی و فروشگاه های انلاین نیز استفاده کنید ولی باید در نظر داشته باشید که شما خریداران باید بررسی کنید که اکر قصد خرید عمده دارید فقط با سایت هایی در ارتباط باشید که فروش عمده دارند و هم چنین نیز معتبر باشند.

شما خریداران محترم می توانید جهت خرید بلوریجات ایرانی با بهترین قیمت و در کمترین زمان و در کوتاه ترین مسیر با ما در اراد کریستال در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت عمده بلور کاوه

قیمت عمده بلور کاوه فروردین ماه۱۴۰۳

قیمت عمده بلور کاوه در فروردین ماه۱۴۰۳ نبست به اسفند سال قبل تغییر کرده است؟ …