مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
سه شنبه , فروردین ۲۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور ایرانی / صادرات بلور ایران به امریکای جنوبی
صادرات بلور ایران

صادرات بلور ایران به امریکای جنوبی

صادرات بلور ایران به قاره امریکا و بخصوص کشور های واقع در امریکای جنوبی می تواند سود اوری و ارز خوبی را برای تولید کنندگان داشته باشد؟ و موجبات اشتغال و کار افرینی بیشتر را برای جوانان کشور فراهم کند؟

اگر قصد صادرات بلور ایران را به هر کشوری از دنیا که دارید باید ابتدا در مورد وضعبت مردم ان کشور یا ان منطقه ای که می خواهید این اجناس را به فروش برسانید و سلیقه هایی که دارند اطلاعات اولیه را بدست اورید که برای نمونه در مورد امریکای جنوبی با ما همراه باشید.

صادرات بلور ایران

شرایط صادرات بلور ایران به برزیل و ارژانتین

محصولات تولید شده توسط شرکت هایی زیر که جزو بزرگترین تولید کنندگان کشور هستند و نامی شناخته شده در کشور می باشند به ندرت و بسیار کم به کشور های واقع در امریکای جنوبی صادر می شوند و این یعنی یک بازار بسیار عالی برای کسب سود اگر بتوانید صادرات مستقیم و بدون درد سری را به این کشور داشته باشید.

  • بلور اصفهان
  • بلور شیشه کاوه
  • شیشه بلور نوری تازه

از جمله روحیات مردم کشور برزیل و ارژانتین است که با پارچ ها و لیوان های دسته دار ارتباط چندان زیادی ندارند چرا که تمامی پارچ های موجود در ان کشور بدون دسته هستند. البته این بدون دسته بدون پارچ ها، به معنی این است که دسته در داخل خود پارچ می باشد و نمونه های ترکیه ای در این کشور فروش بالایی دارند.

صادرات بلور ایران

فروش فوق العاده لیوان چاپی بدون دسته در امریکا

مصرف اب و سرو نوشیدنی های خنک در هر گوشه و کنار جهان وجود دارد لذا صادرات لیوان میناکاری فانتزی که مناسب برای این کار می باشد می تواند فروش خوبی نیز داشته باشد حال بیاییم در مورد، کشور های واقع در امریکای جنوبی و بخصوص برزیل یک نگاه مخصوص تری داشته باشیم.

مردم این کشور علاقه فراوانی به خرید لیوان های بدون دسته چاپی دارند و بخصو اگر این چاپ ها، از انواع شکلک ها یا ایموجی ها یا طرح های پرنده و حیوانات باشند نیز طرفداران بیشتر خواهد داشت و در ایران نیز بزرگترین تولید کننده این نوع از لیوان های چاپی فعلا و در حال حاضر، شرکت بلور کاوه می باشد.

صادرات بلور ایران

خرید نیم یک یا شات بلور کاوه در برزیل

قطعا همه شما می دانید که برزیل به کشور قهوه معروف می باشد و بهترین و باکیفیت ترین، قهوه ها در این کشور تولید و به سرتاسر دنیا صادر می شوند پس می توان گفت که یکی از نوشیدنی های گرم در این کشور، قهوه ها هستند.

با توجه به اینکه قهوه ها در مدل های مختلفی تهیه و سرو می شوند لذا یکی از پر فروش ترین محصولاتی که می تواند بعد از لیوان های بدون دسته چاپی در این کشور فروش بالایی داشته باشد، انواع نیم یک ها یاشات ها می باشند.

صادرات بلور ایران

صادرات بلور کاوه یا اصفهان نوری تازه به برزیل

اگر بخواهیم همه سلیقه ها و فرهنگ هایی که در کشور برزیل حاکم می باشد را بیان کنیم باید تجربه سالیان متمادی زندگی در این کشور را در این متن نوشته و سر شما خوانندگان را به درد بیاوریم اما تنها به ذکر چند نکته کوتاه اما مهم بسنده کردیم تا چنانچه قصد صادرات بلور ایرانی را به این کشور ها دارید، این موارد را در نظر داشته باشید.

کارخانه بلور و لوازم دکوری تزئینی اصفهان در زمینه تولید انواع مختلف ظروف آشپزخانه و پذیرایی فعالیت می نماید این کارخانه که از بزرگترین واحد های تولید ظروف بلورجات در کشور مان می باشد.

اما در مورد کیفیت و قیمت ظروفی نیز که می خواهید ارسال و صادرات داشته باشید نیز باید توجه کافی به ان بدهید چرا که چنانچه نیاز مردم ان کشور جنس خوب و باکیفیت باشد قطعا در صادرات بلور اصفهان و نوری تازه می تواند بهترین نتیجه را بگیرید و اگر قصد صادرات یک بلور ارزان قیمت را در دستور کار خود قرار بدهید، می توانید از خرید بلور کاوه به بهترین گزینه رسیده باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت عمده بلور کاوه

قیمت عمده بلور کاوه فروردین ماه۱۴۰۳

قیمت عمده بلور کاوه در فروردین ماه۱۴۰۳ نبست به اسفند سال قبل تغییر کرده است؟ …