مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور گمین / کارخانه بلور نومینا لرستان و شیشه گمین
کارخانه بلور نومینا لرستان

کارخانه بلور نومینا لرستان و شیشه گمین

کارخانه بلور نومینا لرستان و شیشه گمین در کنار بلور ارکوک ارزان ترین بلور ایرانی را تولید و به بازار عرضه می کنند.

قیمت بلور نوری تازه و جاشمعی مکرومه جزوء باکیفیت ترین و عالی ترین بلورجات ایرانی می باشد را می توانید بصورت عمده از بزرگترین مرکز پخش این ظروف زیبا دریافت کنید.

البته باید در نظر داشته باشید که بیان متن فوق که تولید کننده بلور های ارزان قیمت کارخانه بلور نومینا لرستان و شرکت های فوق می باشد نه در همه محصولات و نه در مقایسه با بلور کاوه می باشند.

کارخانه بلور نومینا لرستان

محصولات کارخانه بلور نومینا لرستان

محصولات کارخانه بلور نومینا لرستان هم چون شرکت بلور و شیشه کاوه متنوع نمی باشد و توانایی رقابت با گروه صنعتی شیشه کاوه را دارا نمی باشد بلکه در تولید محصولاتی پر مصرف فعل می باشد و برای همین سرمایه خود را در زمینه تولید قالب و یا اضافه نمودن دستگاه های جدید به کار نگرفته اند لذا در این چند محصول در ایران جزو قیمت های ارزان می باشد

  • لیوان محک نومینا
  • لیوان منصور لرستان
  • نیم لیوان هانتر و تینا
  • لیوان های دسته دار نیوجرسی، صوفیا، الیزابت
  • تابه درنا
کارخانه بلور نومینا لرستان

قیمت بلور شیشه لرستان

قیمت محصولات کارخانه بلور شیشه لرستان را می توانید از طریق ارتباط با دفتر فروش و پخش کننده ها یا بنگ داران و در نهایت نیز از ظریق نمایندگی ها بدست اورید. این روش ها و مسیر هایی که در سطر قبل بیان شده اند را می توان جزو مواردی دانست که از قدیم الایم بوده است و همیشه بهترین و مطمین ترین مسیر برای ان دسته از خریدارانی می باشد که در خرید حساس هستند.

تولیدات شرکت بلور نوری تازه بیشتر به صورت خانواده ای تولید می شوند و تلاش شده است تا بتواند جاشمعی تزیینی کامل و یکدست را تولید کند.

اما ما در مجموعه پخش و فروش بلوریجات ایرانی که نه تنها محصولات بلور لرستان در ان نیز هست راه اسان تری نیز پیشنهاد داریم و ان هم شبکه های اجتماعی و سایت های اینترنتی می باشد. البته در نظر داشته باشید که فروشگاه های انلاین و اینترنتی نیز هر کدام در فروش و قیمت گذاری سیاست گذاری متفاوتی دارند.

  • کانال تلگرامی
  • واتس اپ
  • پیچ اینستاگرام
  • سایت های اینترنتی
کارخانه بلور نومینا لرستان

کانال تلگرامی معرفی محصولات بلور لرستان

در بالا اشاره شد که یک مسیر اسان و راحت تری که پیش رو خریدارانی هست که وقت و زمان برای انها دارای اهمیت می باشد و هم چنین نمی خواهند که هزینه هایی اضافی نیز برای خرید پرداخت کنند، شبکه های اجتماعی می باشد. شبکه هایی اجتماعی نیز امروز متاسفانه در کشور ما با فیلتر رو به رو هستند ولی مسیر دریافت قیمت را اسان تر از روش های سنتی می باشد.

https://www.instagram.com/aradcrystal
https://t.me/aradcrystal

البته عضویت در کانال تلگرامی نیز فقط برای دریافت قیمت مناسب نیست بلکه برای دریافت اطلاعات دیگری نیز مفید خواهد بود اطلاعاتی که در مسیر های سنتی باید هزینه بسیار زیادی را برای ان بگذارید

  • تولید یک محصول جدید و سریع ترین روش برای معرفی کالا
  • دریافت قیمت به روز محصول حدید
  • اخرین به روز رسانی همه قیمت ها
  • دریافت موجودی شرکت جهت سفارشات عمده

و سایر موادری که در این متن قابل بیان نمی باشد و باید سایت را همراهی کنید تا اطلاعات به روز داشته باشید.

کارخانه بلور نومینا لرستان

خرید بلور کاوه

در ابتدای متن به مقایسه دو شرکت بلور لرستان و گمین  با برند کاوه شد اما بیایید با نگاهی دقیق تر این موضوع را بیان کنیم. در ابتدا به سبد تولید این دو شرکت با بلور کاوه می کنیم. در کارخانه هایی بلور شیشه کاوه هر محصول بلوری که نیاز باشد و در کشور تولید شده باشد در این واحد تولیدی وجود دارد در حالی که این اتفاق برای دو شرکت بلور گمین و نومنیا لرستان هیچ گاه رخ نخواهد داد.

قیمت محصولات بلور کاوه در همه ایتم های تولیدی از این شرکت هایی که در متن اول این خبر اشاره شد کمتر می باشد به جز دو نوع لیوان محک و منصور و چند مدل نیم لیوان ساده دسته دار سپیدار و فنجان عینکی.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com