مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور گمین / شرکت بلور گمین و نومینا لرستان
شرکت بلور گمین

شرکت بلور گمین و نومینا لرستان

شرکت بلور گمین و نومینا لرستان دو تولیدی کمتر شناخته شده در کشور می باشند که در محصول لیوان در رقابت بسیار کسب بازار های بیشتری از هم هستند.

مصرف اب و سرو نوشیدنی های خنک در هر گوشه و کنار جهان وجود دارد لذا صادرات لیوان میناکاری فانتزی که مناسب برای این کار می باشد می تواند فروش خوبی نیز داشته باشد

لیوان محک و منصور گمین و نومینا لرستان در بازار های خرید و فروش لوازم خانگی و دست فروشان بسیار خریداری شده و می شوند و این دو شرکت بدون شک از این دو کالا سود خوبی را بدست می اورند.

شرکت بلور گمین

محصولات شرکت بلور گمین

محصولات شرکت بلور گمین شامل چه ظروفی می باشد؟ و در چه زمینه ای از تولید ظروف شیشه و بلور در کشور ما در حال فعالیت می باشد؟

این کارخانه در زمینه تولید محصولاتی چون:

  • لیوان و نیم لیوان
  • پیش دستی و قاب
  • کاسه ها در سایز های مختلف
  • اردو خوری پایه دار و بدون پایه
  • قندان و جا کاردی و گلدان

و به طور مختصر می توان گفت که بیشترین تولیدات این شرکت نیز مانند بلور لرستان و زنگان در زمینه پذیرایی و سرو و نوشیدنی می باشد.

کانال تلگرامی بلور گمین

کارخانه بلور و شیشه گمین نیز در تلاش است تا بتواند محصولات و تولیدات خود را به خریداران و مشتریان بیشتری معرفی کند و از این راه بتواند سود اوری بیشتری برای کارخانه به همراه داشته باشد تا از این ارزاوری هم کارفرینی برای چند هم وطن فراهم کند و هم اینکه بتواند سبد محصولات و تولیدات خود را بیشتر کند.

https://www.instagram.com/aradcrystal
https://t.me/aradcrystal

اگر شما نیز قصد دارید تا از محصولات تولید شده در کارخانه شیشه و بلور گمین اطلاع داشته باشید و یا اینکه بدانید قیمت تولیدات این شرکت به چگونه است و شرایط خرید و فروش از کارخانه به چه صورت است می توانید از کانال تلگرامی مجموعه اراد کریستال که در زمینه معرفی و فروش بلور ایرانی می باشد استفاده کنید.

شرکت بلور گمین

نمایندگی بلور شیشه گمین

علاوه بر اینکه کارخانه یا تولید بلور کریستال گمین قزوین در تلاش هست تا بتواند از طریق مسیر های مختلفی چون معرفی محصولات خود به بازار بیشتری دست پیدا کند باید اطلاع داشته باشد که می تواند با بیشتر نمودن نمایندگی های خود در سطح کشور، فروش بیشتری را بدست اورد.

کارخانه بلور و لوازم دکوری تزئینی اصفهان در زمینه تولید انواع مختلف ظروف آشپزخانه و پذیرایی فعالیت می نماید این کارخانه که از بزرگترین واحد های تولید ظروف بلورجات در کشور مان می باشد.

اما این شرکت باید بداند که برای اینکه شخصی بخواهد نمایندگی فروش محصولات شیشه گمین قزوین را بدست بگیرید و در بازار با نمایندگی های بلور کاوه و اصفهان و نوری تازه به رقابت بپردازد باید به نمایندگی های خود شرایط خوبی را اعطا کند که می توان به برخی از انها اشاره نمود:

  • فروش به صورت مدتی
  • ارسال کالا به صورت پیش فرض و فروش
  • تنوع دادم به کار های تولیدی خود در شرکت
  • حذف و تولید نکردن برخی از محصولات
  • اماده نمودن زمینه همکاری با بنگ داران
  • و…
شرکت بلور گمین

کارخانه بلور لرستان نومینا

در اوایل متن اشاره شد که کارخانه بلور لرستان نومینا و گمین در دو محصول در بازار رقابت بسیار شدید دارند و با اینکه بازار همیشه به دنبال خرید این د وکالا می باشند و این دو ظرف نام های زیر را دارند

  • لیوان محک
  • لیوان منصور

از نظر کیفیتی هر دو این محصولات دارای کیفیت درجه ۲ می باشند ولی کیفیت لیوان های نومینا لرستان از بلور گمین بیشتر می باشند و لذا قیمت نومینا نیز از گمین بیشتر می باشد.

تفاوت دیگری که این دو کالا دارند در نوع بسته بندی می باشند که نام شرکت بر روی بسته بندی حک شده است.

شرکت بلور گمین

شرکت شیشه بلور ارکوک و شهریار

شرکت شیشه بلور ارکوک و شهریار در کنار این دو شرکت نیز شرکت های کم نام و نشان تری هستند که در بازار بدون اینکه اسم و رسم خاصی داشته باشند با تولید لیوان و نیم لیوان های خوش فروش به این بازار پر تقاضا وارد شده اند شرکت هایی که اسم ارکوک و شهریار را به یدک می کشند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com