مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , مرداد ۶ ۱۴۰۳
خانه / بلور / کارخانه شیشه بلور لرستان نومینا
کارخانه شیشه بلور لرستان

کارخانه شیشه بلور لرستان نومینا

کارخانه شیشه بلور لرستان که از نام برند آن نیز مشخص است در استان لرستان قرار دارد و با برندی به نام نومینا در کشور در حال فعالیت می باشد.

مدیران کار آفرین و سرمایه گذاران کارخانه شیشه بلور لرستان توانسته با راه اندازی خط تولید محصولات مورد نیاز بازار، علاوه برایجاد فرصت های شغلی قابل توجه برای جوانان شایسته و جویای کار این استان، با استفاده از روش های به روز بازاریابی، از طریق  فعالیت در انواع شبکه های اجتماعی و با استفاده از روش های مدرن تبلیغاتی محصولات تولیدی خود را به بازارهای سراسر ایران، منطقه و حتی دنیا معرفی و صادر نماید.

کارخانه شیشه بلور لرستان

فروش محصولات کارخانه شیشه بلور لرستان

واحد فروش محصولات کارخانه قندان میناکاری پایه دار حتی با در نظر گرفتن شرایط ویژه و ارائه تخفیف جذاب برای مشتریان تدابیری اندیشه تا هزینه ارسال سفارشات از محل کارخانه تا محل استقرار مشتریان منجر به افزایش قیمت تمام شده محصولات برای مصرف کننده ها نهایی محصولات در سایر استان های کشور نشود.

یکی از این راه کار ها و تدابیر موثر در روند کنترل قیمت محصولات کارخانجات شیشه بلور لرستان ارائه محصولات به قیمت فروش درب کارخانه به مشتریان عمده محصولات می باشد. ارائه محصولات تولیدی به قیمت درب کارخانه می تواند از طریق حذف دست واسطه ها و دلالان که در همه حوزه ها بخش قابل توجهی از افزایش قیمت  به واسطه فعالیت این افراد عمدتا سود جو می باشد به کاهش هزینه ها و در  نهایت کاهش قیمت تمام شده محصولات و ارائه کالای به مصرف کننده نهایی با نازلترین قیمت ممکن کمک کند.

کارخانه شیشه بلور لرستان

کانال تلگرامی کارخانه بلور شیشه لرستان نومینا

کارخانه بلور شیشه لرستان لیست قیمت محصولات خود را به صورت روزانه در شبکه اجتماعی شرکت بلور نومینا در دسترس متقاضیان اعم از تجار و بازرگانانی که قصد خرید عمده دارند یا بازاریان نوپا که خرید آن ها در حجم کمتر است و حتی مصرف کننده های نهایی به منظور خرید شخصی قرار می دهد.

AradCrystal

کانال تلگرامی کارخانه بلور لرستان

این گروه تولیدی همچنین لیست محصولات کارخانه بلور لرستان را نیز به صورت دوره ای و در بازه های زمانی مشخص از طریق شبکه های اجتماعی اختصاص خود در دسترس عموم متقاضیان قرار می دهد.

کارخانه شیشه بلور لرستان

پخش محصولات بلور لرستان و گمین

اگر چه توجه به کیفیت نهایی محصولات، میزان کاربردی بودن آن ها، تنوع محصولات و در نهایت قیمت درمیان همه تولید کننده ها اعم از داخلی و خارجی از اصلی ترین موارد حائز اهمیت در پروسه تولید محسوب می شوند اما هر یک از تولید کننده ها در حوزه فعالیت خود با توجه به شرایط اقتصادی محل زندگی، نیازهای بازار روز محصولات مورد نظرو شرایط، امکانات و تجهیزاتی که در اختیار دارند به اولویت بندی موارد ذکر شده می پردازند و پس از بررسی های تخصصی توسط کارشناسان مجرب، متخصص و متعهد با رعایت اولویت بندی های نهایی به تولید محصولات مورد نظر می پردازند و از این رو همیشه  در بازارهای داخلی و خارجی شاهد تفاوت هایی در کیفیت، رنج تنوع و رنج قیمت برخی محصولات هستیم.

کارخانه شیشه بلور لرستان

کیفیت بلور کاوه نوری تازه و لرستان

یه عنوان مثال بارزترین ویژگی محصولات تولیدی کارخانه شیشه بلور کاوه که از زیر مجموعه های گروه بلور کاوه است قیمت ازران این گروه از محصولات در مقایسه با محصولات و نمونه های تقریبا مشابه دیگر است در حالی که محصولات شیشه بلور تولیدی با برند نوری تازه در مقایسه و با سایر محصولات مشابه از ظاهری شکیل تر و درخشندگی بیشتری برخوردار هستند.

در واقع بارزترین ویژگی محصولات بلور و جاشمعی کنار سالنی در مقایسه با انواع نمونه های داخلی، زیبایی ظاهری این محصولات می باشد و به همین دلیل بخش قابل توجهی از مشتریان این محصولات را افرادی تشکیل داده اند که برای تکمیل خرید جهیزیه اقدام می کنند.

یا در مقایسه با سایر مصرف کننده ها به شکل ظاهری محصولات اهمیت بیشتری می دهند و درواقع حاضر به پرداخت هزینه بیشتر در قبال ظاهر زیباتر محصولات هستند. به عنوان مثال اولین  بسیاری از مشتریان در مواجه با محصولات برند نومینا این است که ظروف نومینا ساخت کجا هستند که این به دلیل زیبایی و ظرافت قابل توجه این محصولات می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

محصولات بلور اصفهان قیمت

محصولات بلور اصفهان قیمت خرداد ماه

محصولات بلور اصفهان قیمت و موجودی شرکت در خرداد ماه سال جاری نسبت به اردیبهشت …